וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרי כהן: איתי מדליף את כל מה שכתוב עלי ברכילות

יוני פרוים

14.5.2012 / 16:12

אחרי ששכרו דירה, היו שותפים עסקיים והתגוררו על אי בודד, אושרי ואיתי משתפים פעולה בדרמה "נויורק" ומגלים מה קורה מאחורי הקלעים של החברות שלהם. וואלה! סלבס דאון טאון

דייב שחר

צילום: דייב שחר
עריכה: רן צימט


התפוח הגדול טרם התאושש מאירוע ה-11 בספטמבר, וכבר צריך להתמודד עם חבורת ישראלים שבאה לעשות שם שמח. אושרי כהן, איתי תורג'מן, יובל שרף, עידו ברטל, מירב פלדמן ועוד כמה שמות מוכרים, עברו בנתב"ג בדרך לצילומי הסדרה בחו"ל.

וואלה! סלבס תפסה את השחקנים בסינמה סיטי גלילות, לשיחה על כל מה שקרה מאחורי הקלעים, על הבילויים בעיר המטורללת ועל העובדה שרוב הצילומים נערכו בכלל בבולגריה.
"אני מגלם את יוסי אלחריזי", מספר כהן על הדמות שלו ומוסיף, "אין לו שם, אין לו משפחה, אין לו אצבע, אבל איתי תורג'מן יש לו".

"תבין", הסביר אושרי את פשר החברות של השניים, "הוא סוחט אותי בכוח רוצה שאני אמשיך להיות חבר שלו", הודיע והמשיך, "הוא יודע עלי הרבה מאד דברים ומחזיק אותי קצר, ומדי פעם הוא גם מגלה". כאילו כל זה לא מספיק, כהן סיכם את דבריו, "כל השקרים שאומרים ברכילויות, זאת אמרת. איתי תורג'מן מדליף עלי". מצד שני, תורג'מן העדיף לפרגן ולספר על יכולותיו המקצועיות המשובחות של תורג'מן. נו שוין.

גם על הישרדות היה לשניים האלה מה להגיד, ובזמן שכהן סיפר על החרדות שתקפו אותו לאחר הבהייה במערומיו של בוקי נאה, תורג'מן הודיע שהריב עם הראל מויאל נגרם עקב הרעב והעייפות והתרכז בעובדה שבקרוב כולם יראו איך הרומן שלו עם אנה ארונוב התחיל, "יהיה לנו מה להראות לנכדים". מרגש.

לוואלה! סלבס אסור להיכנס לניו יורק, אחרי שעבדה בהובלות ובעיקר הובילה דברים מהדירות של האמריקאים לדירה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully