וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל טוב: לינור אברג'יל ילדה תאומים

וואלה! סלבס

18.5.2012 / 0:01

שנתיים אחרי שנישאה לאורון כלפון, ומספר ימים אחרי שהתאשפזה בבית החולים, מיס עולם בדימוס הפכה אתמול לאמא לשניים בפעם הראשונה. תנו לה בקולולו. וואלה! סלבס פינת החתלה

לינור אברג'יל היא כבר לא רק שחקנית, "גרושתו של" או מיס עולם בדימוס. החל מאתמול (ה'), אברג'יל היא בעיקר אחת האמהות הכי שוות במדינה. אחרי מספר ימים של אשפוז בבית החולים לניאדו בנתניה, אברג'יל סוף סוף כרעה ללדת והפכה בפעם הראשונה בחייה לאמא לשניים, לאחר שהביאה לעולם תאומים.

חתונה של לינור אברג'יל עם אורון כלפון, אוגוסט 2010. אביב חופי
מזל טוב. לינור ואורון/אביב חופי

כזכור, אברג'יל נישאה לבעלה אורון כלפון בקיץ 2010, לאחר שהתגרשה משחקן הכדורסל שארונאס (שאראס) יאסיקביצ'יוס. לשניים אמנם לא היו ילדים, אך לאחר הגירושים, ההתקרבות לדת והנישואים לכלפון, התעברה אברג'יל וכאמור ילדה את הצאצא הראשון לבריכת הגנים המשובחת שלה.
על פי מקורבים לזוג, הלידה לא עברה על אברג'יל בקלות, היא הגיעה לבית החולים לפני כשבוע וחיכתה ללידה המצופה. "הם נורא שמחים", סיפר מקורב לזוג, "השמחה היא כפולה מאחר ומדובר בתאומים. לינור ואורון ציפו להם הרבה זמן ועכשיו הם האנשים הכי מאושרים בעולם". חמודים

אברג'יל מצטרפת בזאת לעוד כמה אמהות לוהטות לא פחות שילדו לאחרונה: גל גדות שהביאה לעולם את אלמה לפני מספר חודשים, רותם סלע שתרמה לאוכלסיית העולם את נוכחותה של אן המהממת, יעל גולדמן שהביאה את עמנואל, רונית אלקבץ, קרן מרציאנו, עדי אשכנזי, חן שילוני ועוד.

וואלה! סלבס עדיין מחכה שמשה פרסטר יעשה לה ילד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully