וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עברי לידר בדרך לכבוש את העולם

וואלה! סלבס | צילום: נמרוד סונדרס

14.5.2012 / 10:57

אחרי שחתם עם ההרכב שלו, TYP , בחברת יוניברסל, לידר יופיע בתכנית טלויזיה נחשבת הישר מפסטיבל קאן. אה כן, ליידי גאגא עשתה את זה לפניו. וואלה! סלבס בינלאומית

חברי ההרכב TYP, עברי לידר וג'וני גולדשטיין, נמצאים צעד אחד לפני כיבוש הביצה הבינלאומית. למה וואלה! סלבס יוצאת בכאלו הצהרות אתם שואלים? ובכן, לאחר שחתמו עם חברת "יוניברסל", זכו השניים להזמנה להופיע בתכנית טלוויזיה נחשבת מאד בצרפת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דוז פואה. TYP כובשים את צרפת/מערכת וואלה!, צילום מסך

צמד ההורסים יפיעו בתכנית, Le grand journal, "העיתון הגדול", המשודרת בערוץ "קנאל+" ונחשבת לאחת התוכניות היותר פופולארית בקרב הקהל הצרפתי. התכנית משודרת, מדי שנה, בשידור חי, הישר מפתיחת פסטיבל קאן. לפני TYP, הופיעו בספיישלים של התכנית בין היתר גם נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, נשיא צרפת היוצא ניקולא סרקוזי, ליידי גאגא, ריאהנה, קייטי פרי ועוד.

ליידי גאגא בשנה שעברה בתכנית הצרפתית הפופולארית

"זו הייתה הפתעה מאד גדולה עבורנו, כשיוניברסל הודיעו לנו כי מפיקי התוכנית בחרו בנו להשתתף בתוכנית השנה", סיפרו גולדשטיין ולידר, "די אם נזכור שבשנה שעברה האורחת המרכזית של התוכנית הייתה ליידי גאגא כדי להבין את גודל הכבוד ועוצמת ההתרגשות, זה לא מובן מאליו עבור שום אומן להופיע בתוכנית הזו ובטח שלא עבורנו, ואנחנו נרגשים מאד".

וואלה! סלבס הופיעה פעם באל ג'זירה. כזו היא, עממית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully