וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציון ברוך והחברה החדשה באילת

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

13.5.2012 / 16:55

משתלם להיות סלב: במקום להשקיע בחופשת צימרים רומנטית בצפון, ציון ברוך פינק את החברה החדשה שלו, לימור מזרחי, בחופשת יחסי ציבור באילת. וואלה! סלבס אוכלת חינם

ציון ברוך יורד לאילת אחת לכמה שבועות, בפעם האחרונה שהוא פקד את העיר, השותפים שלו לפשע היו בר רפאלי, שלום מיכאלשווילי ויעל פוליאקוב. בסוף השבוע האחרון הגיע ברוך לעיר הדרומית על מנת לחגוג באיוונט השנתי והמפנק, "פתאל וחברים".

ציון ברוך. אביב חופי
תתסתרי שלא יצלמו. ציון והחברה/אביב חופי

הפעם, במקום לחלוק את החדר עם סופרמודל בינלאומית, חלק ברוך את המיטה שלו עם לימור מזרחי, 24, עובדת בחנות תכשיטים ואקסית של עומר אדם. השניים הכירו לפני שלושה שבועות ונכון לימים אלו, מקורבים מספרים שציון מאוהב בה כפי שלא היה מאוהב מימיו. יה רייט.

שירי מימון. אביב חופי
תמצאו חדר. שירי והבעל/אביב חופי

זו השנה השישית שאיש העסקים דוד פתאל מזמין לאילת את כל חבריו המפורסמים על מנת שיבלו על חשבונו ויספרו לחבריהם. על תקן מגרש המשחקים: בית המלון החדש של רשץ פתאל, "יו קלאב" (שמחליף את ה"קלאב מד" המוכר).

סנדי בר. אביב חופי
שקופה. סנדי/אביב חופי

בין הפנים המוכרות שנהנו מחברתם של ברוך והחדשה שלו, הגיעו גם משה פרץ, שחגג יום הולדת ובאמצע הופעה מאולתרת, מצא את עצמו מקבל מתנה ממשפחת פתאל – חופשה זוגית בברלין. ככה חוגגים.

לאה שנירר. אביב חופי
פאן לך? לאה/אביב חופי

הסתפקו בביקור בבופה ובא-גא-דו בבריכה: שירי מימון וקטלין רייטר שהפתיעו בבגד ים, שלומי שבת, מירית וקנין שפינ קה בשיעור זומבה, לאה שנירר וצחי בעלה, שרי גבעתי עם צמוד חדש, נטלי דדון וחמי בראל , אירית רחמים, שירלי בוגנים, ליאת בלו ויורש העצר של ממלכת פתאל, נדב פתאל החתיך. בקיצור, חיים דבש.

וואלה! סלבס יורדת לאילת רק כשאילת מבקשת ממש יפה.

אירית רחמים. אביב חופי
יפה לך לבן. אירית/אביב חופי
קטלין רייטר. אביב חופי
האישה והקול. קטלין/אביב חופי
ג. יפית. ניר פקין
RUN ג RUN. ג. יפית/ניר פקין
משה פרץ. ניר פקין
מזל טוב. משה/ניר פקין
דנה אינטרנשיונל. ניר פקין
דפקה שואו. דנה/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully