וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם מי יצאה קלייר דיינס לארוחת ערב

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

11.5.2012 / 13:09

כוכבת "הומלנד", קלייר דיינס, רק נחתה בישראל וכבר שכחה שהיא פה בכלל לביזנס, אז אחרי שביקרה על חוף הים, יצאה לדינר עם חברים. וואלה! סלבס חטיף מטריף

רק לפני יומיים נחתה לה זוכת פרס "גלובוס הזהב" בתואר "השחקנית הטובה ביותר", קלייר דיינס, בארץ. בזמן הזה היא הספיקה להתאושש מהיעפת שתקפה אותה, להתפנק בסוויטה המפוארת שקיבלה במלון הילטון ולקינוח אפילו לבקר בחוף הים הסמוך למלון.

קלייר דיינס. ניר פקין
מי פנוי באלנבי? הוליוודית מחפשת מונית/ניר פקין

אך אמש (ה'), החליטה השחקנית המחומצנת כי היא לא מתכוונת לבלות את הלילה בחדר המלון שלה, והודיעה שהיא מעוניינת לצאת לדינר מפנק עם חבריה למשלחת. וכך, בשעה 22:00 בלילה בדיוק, עצרה לה מונית בת מזל במסעדת טאפאסים במרכז העיר, ושפכה מתוכה את דיינס, שלבשה שמלה אדומה ומרגשת. מיד אחריה הגיחו מן המונית גם השחקן האמריקאי מנדי פטינקין ("הומלנד", "שיקגו הופ") ויוצר "חטופים" הישראלי והסופר מוכשר, גידי רף, שהצטרפו אליה לדינר החגיגי.

קלייר דיינס. ניר פקין
אל תשכחי להשאיר טיפ בדולרים/ניר פקין

שעתיים לתוך הארוחה החליטו שם כולם כי יש גבול למה שאפשר להאביס ויצאו בחזרה לבית המלון היוקרתי שלהם על קו החוף. למי שחייב לדעת, הלו"ז העמוס של הכוכבת האמריקאית, לימים הקרובים, כולל בילוי בעוד מסעדה, בערב שבת וקפיצה לחנות בגדים טרנדית שתיסגר במיוחד עבורה, לשופינג אישי ואקסקלוסיבי.

גם וואלה! סלבס רצתה לצאת לארוחת ערב חגיגית במסעדה יוקרתית. אבל היא לא עברה סלקציה בפלאפל ג'ינה.

קלייר דיינס. ניר פקין
דאם פפראצי, התגעגעת, אה?/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully