וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי עזר: "אני מוכן לרוץ עירום עם עוז זהבי עכשיו"

יוני פרוים

10.5.2012 / 16:37

אסי עזר היה בין הצופים הראשונים שזכו לצפות בסרטו החדש של איתן פוקס, "הסיפור של יוסי". גם ריטה, מרגול, ירון ברובינסקי ואביעד קיסוס היו שם. וואלה! סלבס יצאה גייז

יח"צ - חד פעמי

צילום: אבי כהן
עריכה: רן צימט

אם תשאלו את אסי עזר עם מי הוא הכי היה רוצה להחליף מיצים, אז סביר להניח שהתשובה שלו תהיה עוז זהבי. כוכב הסרט החדש של פוקס, "הסיפור של יוסי", יאלץ להיות מושא הערצתם של לא מעט חד מיניים מסביב לגלובוס, בעקבות הסרט בו הוא מככב, אבל הוא משחק אותה קול.

אסי עזר. אביב חופי
אסי עזר/אביב חופי

כשזהבי נשאל אם היה קשה להיכנס לנעליו של יהודה לוי, שגילם את ג'אגר, מושא אהבתו של יוסי (אוהד קנולר), בסרט הקודם, השיב בחיוך כי מדובר בנעליים צבאיות גמישות. לטענתו גם ההכנות לתפקיד לא היו מפרכות במיוחד ולא הצריכו חזרות והתנסויות מהבית, "פשוט נזרקים על זה, כמו כל תפקיד".

קנולר שהצמיד שפתיים גם ליהודה וגם לזהבי, סירב לבחור ושכנע את צופים בו ללכת לנשק את הכוכבים האלה ולהחליט בעצמם. אסי עזר כאמור דיווח על ההתרגשות האישית שלו מזהבי והוסיף שהיה מוכן לרוץ עמו עירום על חוף הים. בכיף שיהיה עם האשליות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ירון ברובינסקי. אביב חופי
צילום: אביב חופי/אביב חופי

ברובינסקי היה הכי קול וסיפר, תוך כדי לעיסת מסטיק נונשלנטית, שהתנסה כבר בנשיקה חד מינית כאשר למד משחק ב"בית צבי". "היה נשיקות", סיפר, וכשנשאל אם נשיקה היתה כל מה שהוא ניסה, הסביר בהיגיון: "מה אתה רוצה, חדירה מלאה בלי אמצעי מניעה?". אם אתה מתעקש. "אין לי תכניות לצאת מהארון", קינח ברובינסקי כשנשאל עם מי היה רוצה להתנשק על המסך וסיכם: "את כל הגברים שרציתי לנשק כבר נישקתי".

וואלה! סלבס נישקה רק את הגברים שרצים יותר לאט ממנה.

הסיפור של יוסי: השחקנים מדברים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully