וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את הקרנפה החדשה: קרן פלס

וואלה! סלבס

10.5.2012 / 15:07

לא, לא מדובר בבדיחה, אלא בשמה של הקרנפה החדשה שנחתה לפני שבוע בספארי רמת גן. לאחר לבטים ארוכים החליטו עובדי המקום להעניק לקרנפה את השם המחייב. וואלה! סלבס בבון

בשישי שעבר הגיעה חבילה מרגשת לספארי ברמת גן, בתוכה נחה לה בשקט קרנפה בת שנתיים וחצי שעשתה רה-לוקיישן מגן חיות בדרום אפריקה.

אנשי הספארי שהתרגשו מהבייבי החדשה שקיבלו, החליטו להעניק לה שם ישראלי שיתייחס לנתוניה הפיזיים. וכך, שבוע של בהייה בקרנפה החדשה השוקלת טון וחצי הניב את הרעיון המקורי להעניק לה את השם המחייב, קרן פלס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תכירו את קרן פלס/מערכת וואלה!, צילום מסך

ממש כמו פלס השוהה בימים אלו תאילנד, גם הקרנפה הצעירה, עסוקה ברביצה לצד מקורות מים ובליסה מכל הבא ליד. אך זה לא מה שגרם לעובדי המקום לבחור את השם המתוק, לטענת דוברות הספארי דווקא הקרן של הקרנפה, היא שגרמה להם לבחור את השם המקורי. עדיין לא ברור מה פלס חשה כלפי המחווה הביזארית, אבל אנשי הספארי משוכנעים כי מדובר במחמאה ענקית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רובצת לצד מקורות מים. פלס בתאילנד/מערכת וואלה!, צילום מסך

"כשחשבנו על שמות, עשינו תחרות בפייסבוק והיו המון הצעות. כל הזמן חיפשנו משהו עם קרן כי לקרנפה יש קרן ואז החלטנו לקרוא לה קרן פלס, כי הקרנפה שלנו צעירה וסקסית כמו הזמרת", מסבירה דוברת הספארי, "אנחנו מקווים שכמו הזמרת כך גם הקרנפה תכנס להריון בהקדם. זו גם הסיבה שהבאנו אותה לספארי, אנחנו שותפים בפרויקט לריבוי הקרנפים ומקווים שההגעה של קרנפה צעירה תעורר את היצרים והיא תכנס בקרוב מאוד להריון". או במילים אחרות: מי בא לגאנג באנג קרנפים על קרן פלס?

אסף דרעי מסר בשמה של פלס: "לקרן הייתה פעם דגת זהב בשם מדונה. מי היה מאמין שנגיע ליום הזה. קרן מודה לכל אוכלוסיית בעלי הקרניים בכלל ולקרנפים בפרט"

גן חיות באבו דאבי קרא פעם ללשלשת העופות שנמצאה במקום על שם וואלה! סלבס. אם זה לא מחמיא, אז מה כן?

מתים לשמוע מה יש לכם לומר על המחווה: איזה עוד סלבס צריכים לקבל חיות הקרויות על שמם? בואו לרכל עם וואלה! סלבס בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • קרן פלס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully