וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי רוקדים עם כוכבים: גילי מוסינזון רוצה להיות ראפר

וואלה! סלבס

13.5.2012 / 0:00

מוסינזון הוא ההגדרה הכי טובה למולטי טאלנט. אחרי שכיכב על הפרקט של מגרשי הכדורסל ושל רחבת הריקודים, המודח הראשון של "רוקדים" רוצה להיות זמר ראפ. וואלה! סלבס תנוח

גילי מוסינזון לא מבזבז זמן, אחרי קריירה ארוכה ומתישה כשחקן כדורסל, הפך לסלב בזכות השתתפותו בשלל תוכניות טלוויזיה ("הרצועה", "זמן תרבות", "דה שואו") ועכשיו הוא בשל להפוך תחביב ישן לקריירה של ממש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב ברדיו הקרוב לביתכם/מערכת וואלה!, צילום מסך

המודח הטרי של רוקדים עם כוכבים, חבר בלהקת "הירקון שבעים" כבר זמן רב, וכעת החליט לקחת את חיבתו העזה למוסיקת ראפ לקצה. בימים אלו מוסינזון משתף פעולה עם הראפר פילוני (שב"ק ס') והזמרת שירה חן ("כוכב נולד 2"), בהקלטת סינגל חדש.

לא ממש ברור איך גילי מצא את הזמן לעסוק גם במוסיקה, כשאת רוב הזמן שלו הוא אמור היה לבלות בחזרות של "רוקדים עם כוכבים", שם הוא מפזז לצדה של אנסטסיה (זוגתו של מרחב מוהר אותו הכירה בעונה הקודמת).

גילי, מה נסגר?
"פילוני הוא אח שלי, ומוזיקה היא אהבה גדולה שלי, לכן לשלב בין השניים מהווה עבורי אושר גדול".

מה יותר כיף: ריקודים, כדורסל או מוסיקה?
"כדורסל, מוזיקה וריקודים זה אותו הדבר. הקצב מגיע מהנשמה- זה הכל אותה גברת בשינוי אדרת, הכל מגיע מהקצב הפנימי שלך. אבל עיקר הפוקוס היה על הריקודים". כאמור, לאחר ההדחה של מוסינזון, הכוכב החתיך ימצא יותר זמן לתחביב החדש שלו. בהצלחה עם זה.

וואלה! סלבס מעריכה את מוסינזון, היא עדיין מנסה לשלב בין נשימה והליכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully