וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליהיא גרינר מציגה: הזמנת חתונה מטישו

וואלה! סלבס | צילום: יואב דיויס

9.5.2012 / 14:15

המוזמנים לחתונת השנה של גרינר ויוסי צבר, יופתעו לקבל בימים הקרובים הזמנת חתונה מקורית במיוחד: שקית שכוללת חבילת טישו ממותגת. וואלה! סלבס דיל

סלבס אוהבים מתנות והנחות, ליהיא גרינר אפילו חיה מזה לא רע בכלל. לאחר שסגרה שיתופי פעולה עם כל גוף מסחרי אפשרי על מנת שאלו יסבסדו לה את החתונה המתקרבת, גרינר עולה מדרגה ורותמת לשירותיה גם את חברת הטישו הבינלאומית "קלינקס", שהסכימו להדפיס את הזמנת החתונה שלה הבלונדה חובבת הפרסום וההשקות על חבילת טישו ממותגת תמורת סכום סמלי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמה אתם הייתם משלמים על זה? ליהיא וההזמנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקורבים לגרינר טוענים שהבלונדה אכן שילמה על ההזמנה המקורית כמה וכמה אלפי שקלים, אבל זה עדיין פחות ממה שאחרים היו משלמים על התענוג. כמו כן, גרינר רתמה לשירות החתונה הנוצצת עוד כמה גופים שהסכימו לחתוך במחירים על מנת להיכלל ברשימת נותני השירות.

בין השמות המוכרים ניתן למצוא את חברת הרכב "אופל" שדאגה לרכב שכור במחיר מצחיק, חברת "איזי פלייס" שתושיב את האורחים באירוע, אולם "הדר" במלון לאונרדו סיטי טאוור, שם יערך האירוע שגם סיבסד לזוג קומה שלמה שתוקדש למשפחתה של גרינר שמגיעה מחו"ל, שמלה של גלית לוי וחליפות של "רוברטו". המחירים קוצצו בהתאם לחשיפה שהחתונה תקבל וגרינר תצחק כל הדרך לחופה.

יריב נתי בשם גרינר: "זו תהיה החתונה הכי מרגשת בעולם, אז כדי שיהיה עם מה לנגב את הדמעות, החלטנו לחלק את ההזמנה עם טישו". גאוני.

היי, אל תהיות קקות, זה לא אומר שאתם לא צריכים להכניס כמה שטרות ורודים למעטפה!

וואלה! סלבס התחתנה באסם עם שמלת יוטה חומה וחמור שניסה לאכול לה את התוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully