וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: ספיישל תפוחי אדמה לוהטים

וואלה! סלבס | צילום: עדי אורני, יחצנים

10.5.2012 / 0:11

היי, אולי יש להם כריזמה של תפוח אדמה, אבל אי אפשר להתעלם מהסקסאפיל והפיגורה הלוהטת שלהם. וואלה! סלבס אופי זה לחלשים

איתן אורבך

כמה לוהט: הריבועים המפוארים והפיגורה האתלטית היו כרטיס הכניסה של אורבך לעולם הבידור. נערות נפלו לרגליו, נערים גדלו בצלו והתעשייה ריירה את עצמה לדעת.
ככה משעמם: הבועה התפוצצה כאשר אורבך לוהק לתפקיד הרווק הנחשק של "הדור הבא 24\7". להביט בדשא צומח בואכה צבע מתייבש היה מרתק יותר מאישיותו של אורבך הצנונית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יאנה יוסף

כמה לוהט: תעשו סקר שוק ותגלו שכמעט ואין עסקים שלא חולמים על העסקתה של הפרזנטורית פליטת האח הגדול. החיוך, הגוף והפרסונה, קנו ליאנה כמה חודשי תהילה בביצה והוכיחו שיוסף היא אחת הנשים הכי לוהטות בתעשייה.
ככה משעמם: תצמידו ליוסף מיקורפון ותקבלו אחד משני מצבים: ז'רגון סמי ערסי ומתלהם או חיוך מסנוור, אבל אחד כזה שמאחוריו לא מסתתר שום דבר וחבל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עידן רול

כמה לוהט: הראל סקעת פרץ לו מחוץ לארון כשהוא מלווה באחד הזכרים הכי שווים שידעה התעשייה. עם פנים מרעננות, שרירים שאפשר להמיס עליהם חמאה ותעודת עורך דין בדרך, אפשר היה לחשוב שהיציאה מהארון היתה רק תירוץ בשביל להראות לעולם את החבר הלוהט.
ככה משעמם: אם להיות עדינים רול לא ממש שם את ה"רול, ברוק-אנד-רול". ראיונות משמימים, לרלרת עבשה על כלום בואכה שום דבר ומה שנראה כמו ניסיון חיים של זחל זחלילית. פיהוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לירן כוהנר

כמה לוהט: מי שזכתה בתואר מלכת היופי של ישראל ונבחרה להתמודד ב"המירוץ למיליון", השתמשה בבלונד הזוהר, החיוך המסנוור והפיגורה הרותחת שלה על מנת להתקדם בהיררכיה של הביצה. זה אפילו הצליח לה.
ככה משעמם: בהיה בת מספר שניות בגיבוב האיברים המחוטב הזה מספיקה כדי להבין שסקופ לא יצא מזה. למרות ששמועות על כך שחייה האישיים מרתקים במיוחד, כוהנר לא מצליחה לתרגם את המסתוריות לעניין אמיתי ונראית בעיקר כמו דחליל פוטוגני שלא ראוי לזמן המסך שהוא מקבל.

לירן כוהנר. רפי דלויה
לירן כוהנר/רפי דלויה

דני דויטש

כמה לוהט: דני דויטש לוהט כמו גחל אדמדם שזינק מהמדורה. השפתיים שלו עושות חשק לתת בהן ביס, המבט ממיס והפיגורה, אוי הפיגורה! תאמינו לוואלה! סלבס כשהיא אומרת לכם שדויטש חייב להתחיל לעשות קמפיינים לבגדים תחתונים.
ככה משעמם: הבעיות מתחילות ברצינות שדויטש לוקח את עצמו. במקום להיות מחויך, מרומז וסקסי, החזאי הלאומי חושב שהוא מנחה "שישים דקות" ולא ממש מצליח להיראות אמין בתפקיד. לצערו הרב, גם אייטמים רציניים ומלחיצים במיוחד מפיו, נשמעים כמו פיצוח של זרד על המדרכה. בורינג. נקסט!

דני דויטש. אביב חופי
דני דויטש/אביב חופי

שרי שמחוב

כמה לוהט: לפני שצעדה לבית האח הגדול, שמחוב התפרנסה בין היתר גם מריקודים אקזוטיים במועדוני לילה. ביקיני קטן ושמחוב היתה מנענעת את עצמה עד שהקהל היה מרייר את עצמו למוות.
ככה משעמם: אם לא היתה לובשת מיקרופון בבית "האח הגדול", היינו בטוחים כי מדובר בקישוט אוריינטלי. המזל הגדול של שמחוב הוא שקותי החליט לעצבן אותה וגרם לה לפתוח את הפה ולהזכיר לכולם שגם לה יש גרם וחצי שכל וכמה דעות שכדאי להקשיב להן. לצערה הרב קותי לא מסתובב איתה במהלך חיי היום-יום ושמחוב נשארת כדור שינה לאומי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יונתן ווגמן

כמה לוהט: יונתן ווגמן הוא מניה בטוחה לכל בעלת ווגינה באשר היא. הבחור נראה כמו דוגמן של קסטרו וזה רק עניין של זמן לפני שתיאלצו לפנות אליו בתואר ד"ר. נסו לראות אותו על המסלול ותבינו שאחד הגברים הכי שווים באזור בהחלט ראוי לכל קרדיט שהוא מקבל.
ככה משעמם: ווגמן הבין שהוא יפה ותו לא. אין לו מה להגיד לכם, וגם אם כן, תאמינו לנו: אין לכם שום רצון לשמוע. כל עוד הוא מדבר כשהוא לבוש, כמובן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully