וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתרי רכילות: ג'סטין ת'רו ביטל את החתונה עם ג'ניפר אניסטון

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

8.5.2012 / 12:24

הסיבה הרשמית: לת'רו נמאס מהאובססיה של אניסטון לזוגיות של בראד ואנג'י. הקש ששבר את גב הגמל: תגובתה הקיצונית של ג'ן להודעת האירוסים של בראנג'לינה. וואלה! סלבס צרות

זו היתה אמורה להיות השנה של ג'ניפר אניסטון, שבע שנים אחרי הפרידה המשפילה מבראד פיט וגילוי הרומן שלו עם אנג'לינה ג'ולי, נראה היה שאניסטון ממשיכה הלאה ושזוגיות והחתונה הקרבה עם השחקן ג'סטין ת'רו, יצליחו להבריא את הלב השבור של השחקנית.

ג'ניפר אניסטון, ג'סטין ת'רו. Kevin Winter, GettyImages
אז קבלי ביטול. ג'ניפר וג'סטין/GettyImages, Kevin Winter

למרות המצב האידיאלי, אתרי רכילות בחו"ל מספרים שההודעה על האירוסים של אנג'לינה ובראד נחתה על אנג'י במפתיע, ובמקום להתעלם בחינניות, אניסטון התמוטטה בדמעות. התגובה המטורללת הזו לא מצאה חן בעיני ת'רו, שהחליט שהוא לא מוכן יותר להיות חלק מהקרקס של השלושה.

"אנשים כל הזמן מתעסקים במשולש של ג'ניפר, בראד ואנג'לינה, ושוכחים שגם ג'סטין נמצא שם וצריך להתמודד עם הכל", אמר מקורב לחבורה. "בשלב זה ג'סטין החליט שהכי חכם יהיה לדחות את החתונה למועד לא ידוע", סיפר מקורב וסיכם, "הוא לא רוצה להישאב עמוק יותר ויותר אל תוך אופרת הסבון הזו".

בראד פיט עם אנג'לינה ג'ולי. Jason Merritt, GettyImages
עושים דווקא? בראד ואנג'י/GettyImages, Jason Merritt

מקורב לג'ן סיפר כי השחקנית לא מקנאה בזוג, אלא רותחת עליהם, "לדעתה אנג'לינה ארגנה את הכל כדי שההודעה על החתונה שלהם תאפיל על הודעת החתונה שלה ושל ג'סטין". לפי המקור ג'ניפר מאסה בשניים האלה ועכשיו היא מחפשת דבר אחד: נקמה.

גם וואלה! סלבס התמוטטה בדמעות כששמעה על החתונה של בראד ואנג'י, עכשיו היא שוב תצטרך להביא צ'ק שמנמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully