וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: משפחת בנדי הישראלית קורעת גם בחיים

יוני פרוים

6.5.2012 / 16:48

תכירו את משפחת בנדי הישראלית: דורית בר אור, ליאור אשכנזי, נועה וולמן ואלון סנדלר. תפסנו אותם לשיחה קצרה רגע לפני שהסדרה עולה. היה מצחיק. וואלה! סלבס משפחה חורגת

דייב שחר

צילום: דייב שחר
עריכה: אמיר קוטיגרו


עשרים וחמש שנים אחרי שעלתה לאוויר ולא פחות מעשר גרסאות שונות ברחובי העולם (ביניהם ברוסיה, קולומביה, פולין וצ''ילה), "נישואים פלוס" הגאונית זוכה גם לאדפטציה ישראלית בהשתתפותם של הכוכבים הכי קורעים על המסך: דורית בר אור, המגלמת את אם המשפחה, ליאור אשכנזי המגלם את האבא הבעייתי, ונועה וולמן ואלון סנדלר שיגלמו את האחים הקורעים.

עוד פנים מוכרות שזכו לתפקידים בסדרה הקורעת: שלומי קוריאט, יוליה פלוטקין, שרי גבעתי ועוד. וואלה! סלבס תפסה את הכוכבים לשיחה קצרה רגע לפני הפרמיירה האיכותית שלהם, שנערכה בחמישי האחרון בסינמה סיטי.

בזמן שבר אור, מעצבת האופנה והשחקנית המוכשרת, מודיעה שהדמות שלה ממש לא לובשת הוט קוטור, ("מלי קונה רק בקריות"), וולמן מתכחשת לעובדה שהיא (שוב) נבחרה לגלם דמות של בלונדינית חלולה, ומספרת שהדמות שלה היא בכלל עורכת דין שחורת שיער ועמוסת שעות בבית המשפט.

סנדלר גילה שבמקור בר אור בכלל חשבה שנבחרה לגלם את דמות הצעירה הבלונדינית המופקרת, אך מאוחר יותר כשהבינה שהיא תגלם את אם המשפחה, התאכזבה קלות. ליאור אשכנזי סיפר שהוא מצליח לעבור פרמיירות רק כשהוא שותה והכלב המשפחתי, הוא הכוכב האמיתי של הסדרה, לא מתראיין בלי שהסוכן שלו ילחש לו באוזן.

וואלה! סלבס בעד מוסד הנישואים רק אם הם מגיעים עם הסכם ממון שווה

שלומי קוריאט ותמר קינן מדברים על הסדרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully