וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופסי: ויקטוריה בקהאם שכחה את ברוקלין בבית

וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

6.5.2012 / 11:54

בקהאם התעוררה בבוקר, הכינה את הילדים ויצאה לסבב הפיזור בבתי הספר. את העקבים היא לא שכחה, אבל את ברוקלין (13) היא השאירה במטבח. וואלה! סלבס סינילית

ויקטוריה בקהאם לעולם לא תיתפס כשהיא חפה ממקיאג' ונטולת סטילטו. את השמלות הכי חדשות היא לא שוכחת לקנות ולהתמרמר על צלמי הפפראצי היא גם כן מקפידה לזכור, אבל דבר אחד היא שכחה. בראיון שנתנה למגזין האמריקאי, "וניטי פייר", סיפרה הבקהאם על הבוקר הכי ארור בחייה כאמה.

ויקטוריה בקהאם מגיעה לתצוגת פראדה בשבוע האופנה של ניו יורק מחזיקה את בתה התינוקת הארפר, 11 ספטמבר 2011. James Devaney, GettyImages
נחשו מי לא תהיה אם השנה. ויקטוריה והארפר/GettyImages, James Devaney

"התעוררתי בבוקר עם הארפר, (בתה בת ה-9 חודשים), סידרתי אותה, הכנתי לילדים את ארוחת הבוקר והתכוננו לצאת לבתי הספר", סיפרה הפשניסטה למגזין, "אמרתי לילדים שיזדרזו כי אנחנו מאחרים, רתמתי את הארפר לכסא הבטיחות שלה ונכנסתי לריינג' רובר שלי". ויקטוריה סיפרה שהרכב היה קצת יותר מדי שקט לטעמה, כאשר בשלב מסוים הבחינה כי הכסא שלידה ריק, "צרחתי 'שיט! שיט!' וחזרתי מהר הביתה".

על שביל הגישה לחניון חיכו לה דיוויד בעלה ושלושת הבנים שלהם. הייתי כל כך מרוצה מהמולטי-טאסקינג שלי שאמנם נסעתי לבית הספר, אבל לא שמתי לה שזה שצריך להגיע לבית הספר לא נמצא איתי באוטו". גאון, כבר אמרנו?

פעם וואלה! סלבס שכחה לקחת כדור והסתובבה כל היום כשהיא חושבת שהיא תוכי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully