וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי תורג'מן על אושרי כהן: "הוא כל הזמן רצה לגעת בי"

סמדר מנדלבאום

2.5.2012 / 16:40

מתמודדי עונת ה-VIP של הישרדות התכנסו אתמול לחגוג את השקת הסדרה וסיפרו על הקשיים, החוויות וכמובן על הסקס שהיה או לא באי. וואלה! סלבס לא שרדה

דייב שחר

רגע לפני שאתם מתמכרים ללהיט החדש של ערוץ 10, "הישרדות VIP", התכנסו אמש (ג') כל כוכבי העונה למסיבת השקת התכנית החדשה, וכמובן כדי לבדוק מה קרה עם החברים שלהם מאז שעזבו את האי.

וואלה! סלבס תפסה חלק מהשורדים הטריים לשיחה קצרה וניסתה לברר איך הייתה החוויה. "היה מאוד קשה, אבל היה מדהים", סיפר אושרי כהן, גם אנה ארונוב הסכימה איתו, "היה קשה, שווה, יצאתי קצת בן אדם אחר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מינית. אנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות שהיו מוקפים באנשים שהם מכירים כבר מההשקות, הסלבס בכל זאת התגעגעו לבית, "מוזיקה הייתה מאוד חסרה לי", סיפר כהן, "רחש הציפורים הוא מאד יפה ונחמד, אבל באיזשהו שלב, גם רחש הגלים נשמע אותו דבר ובא לך איזו גיטרה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בוא תישן איתי! אושרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

וכמובן, אי אפשר בלי קצת שיחות על סקס, "כשאתה מגיע לאי לא משנה מ יהיה שם", מספר איתי שגב, "אין לך כלום. אין אונים, אין אונות, אין אוננות, אין כלום". גם כהן הסכים איתו ואמר "אין אווירה של סקס באוויר". איתי תורג'מן, חברו הטוב של כהן דווקא חשב אחרת, "הוא דווקא כל הזמן רצה לגעת בי (אושרי), אני לא יודע על מה הוא מדבר. הוא כל הזמן רצה לגעת בי שם. בוא תישן איתי, בוא נתחבק, למה אתה כזה רחוק? מאוד מוזר".

וואלה! סלבס גם לא מבינה למה איתי לא ישן איתה, לא מתחבק איתה וכל הזמן נמצא רחוק ממנה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי צריך מיליון. איתי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully