וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאון רוזנברג vs ירדן הראל

יוני פרוים

1.5.2012 / 11:36

בתחילת השבוע עלתה העונה החדשה של "חדשות הבידור", בהנחייתם המשותפת של ליאון רוזנברג וירדן הראל. הזדמנות פז לסכסך ביניהם ולראות מה יקרה. וואלה! סלבס האשה האחרת

דייב שחר

צילום: דייב שחר
עריכה: רן צימט

ליאון רוזנברג זכה בתחילת השבוע לחיזוק משמעותי בדמותה של ירדן הראל, בתור המנחה שלצדו. רגע לפני שהם מתחילים לשדר את התכנית הראשונה לעונה, וואלה! סלבס הגיעה לסט כדי לבדוק עד כמה הזוגיות הזו יציבה ואם יש סיכוי להיכנס באמצע. האמצעי: מבחן ידע פשוט. תוצאה: תחליטו בעצמכם.

תחילה סיפרה הראל לוואלה! סלבס שהמעבר לאולפן נעים לה, "חם באולפן, ממוזג באולפן, אין בעיות מזג אויר, אין טאלנטים שעפים באמצע הראיון, אני מבסוטית". הכי חשוב. אבל אז התחיל המבחן האמיתי: עד כמה השניים האלה מכירים אחד את השניה.

שאלה ראשונה: מה שמו של בן הזוג של המנחה שלצידך?
שניהם צדקו (הוא ענה: עמרי, היא ידעה שמדובר בפאולה) ו-וואלה! סלבס הבינה שקל זה לא הולך להיות.

השאלה השניה: מה המאכל האהוב על המנחה שלצידך?
ליאון ויתר מהר מאד, אבל ירדן הצליחה לנחש כי מדובר בסטייק או המבורגר. ממש קשה. הצרות בגן עדן החלו כאשר נשאלו השניים מה היה התפקיד הטלויזיוני הראשון, וירדן הודיעה שהיא ממש אהבה את ליאון ב"זבנג".

וואלה! סלבס זיהתה פוטנציאל בחישה ואצה רצה לספר לליאון את החדשות "היא לא סיפרה לי", הוא הובך והראל מיד זינקה לשיחה עם חדשות מרעישות, "אני רק רוצה להגיד ששאלו אותי הוא היה פה!". רמאות?! ליאון הזכיר לה ששניהם ביחד וזו לא באמת תחרות, אבל הראל הבהירה: "אני שונאת להפסיד!". גם וואלה! סלבס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully