וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה תחגוג במועדון גייז ישראלי

וואלה! סלבס

30.4.2012 / 14:43

הפקת המופע של מדונה הודיעה כי את המסיבה הרשמית שלה היא תחגוג דווקא במסגרת ליין מסיבות הגייז FFF של איש חיי הלילה שירזי. וואלה! סלבס סלקטורית

ידיעה מרעישה לצלמי הפפראצי: בזמן שאתם מחפשים קצה חוט לגבי לוח הזמנים המאד סודי של מלכת הפופ, מדונה, הפקת המופע כבר מתכננת את המסיבה הרשמית. פתחו יומנים.

על פי מקורבים להפקה, המסיבה הרשמית של המלכה-האם לא תתקיים באיזו מסעדת יוקרה, אלא דווקא במסגרת ליין מסיבות הגייז FFF של איש חיי הלילה שמעון שירזי, במועדון האומן 17, בתל אביב.

מדונה מופיעה בסופר בול 2012. Christopher Polk, GettyImages
אוחצ'ה תרימי. מדונה/GettyImages, Christopher Polk

על פי אותם גורמים, המסיבה תערך ביום שישי ה-25.5 בשעות הלילה ובמסגרתה יגיעו אנשי ההפקה, הרקדנים, זמרי הליווי וכן, ככל הנראה גם המדונה בעצמה תוברח לחדר הוי.איי.פי שבמקום. מי שמכיר את הזמרת יודע כי אין בבחירה שלה שום דבר מפתיע, מאחר והיא ידועה בחיבתה העזה לגייז ובתמיכה שלה בקהילה.

מי שיזכה להיכנס למסיבה, יאלץ ללבוש בגדים לבנים ויהנה מהופעות של עשרות דראג קווינס שיופיעו א-לה מדונה לאורך השנים. כמו כן באותו הערב ינגנו מגוון די.ג'ייז ישראלים וכן הדי.ג'יי והמפיק מישל קלייס.

שירזי בתגובה : "מדונה היא אייקון על זמני וכל ביקור שלה בארצנו הוא חגיגה. אני שמח וגאה לקחת שוב חלק בחימום המנועים לקראת השואו הגדול שמצפה לנו על הבמה באיצטדיון, במסיבה בלתי נשכחת שתכניס את הקהל הישראלי לגרוב".

וואלה! סלבס כבר הוציאה את הנוצות והנצנצים מהארון ומתכוונת להגיע לשם ראשונה.

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully