וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליהיא גרינר: "אני מקווה שלא אלד לסבית"

וואלה! סלבס

1.5.2012 / 0:00

גרינר הגיעה לאירוע וסיפרה שהיא רוצה להיכנס להריון. הניוז: אין לה בעיה ללדת בן הומו, אבל היא ממש לא רוצה בת לסבית. גרינר: "זו בדיחה גרועה". וואלה! סלבס לייק דה דיי

ליהיא גרינר היא מלכת האירועים הבלתי מעורערת. חובבת חינמים שלא מתביישת לאסוף ערמות של מתנות בדרך אל התהילה. הבעיה מתחילה כאשר שלשול וורבאלי תוקף את הבלונדה המתוקה באמצע איוונט ואין שם אף אחד שיעצור את המפגע.

"Zap מתחתנים" מבית "zap group" ערכו אירוע במועדון האומן 17 בתל אביב, לזוגות נרגשים המתעתדים להינשא בקרוב, לשם צעדו בהתרגשות גם אינה ברודר (נטולת בר בן וקיל), תמיר ורדי, גאלה קוגן וההזבנד, איתי תורג'מן מינוס אנה ארונוב ואביהו שבת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
גיי אין לה בעיה ללדת. גרינר/מערכת וואלה, צילום מסך

בין ההתמנגלות לראיונות, נשמעה הגרינר כאשר היא מלהגת על חיי הזוגיות שלה ("הזוגיות עם יוסי היא שמיים וארץ לעומת בן הזוג הקודם"), הפיגורה שלה ("ממש שמנתי, כשיצאתי מהאח הגדול שקלתי 63 ק"ג וכעת 69 ק"ג") והחתונה הקרבה ("זה ברור לכם שאני מקבלת את כל ההחלטות לגבי החתונה, נכון?")

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
איפה בר? אינה/מערכת וואלה, צילום מסך

הכל היה טוב ויפה עד שהבלונדה (לפעמים, בפעם האחרונה שצולמה היתה עם פאה שחורה), סיפרה על ההריון המתוכנן שלה ודיווחה על מה שהיא הכי היתה רוצה ללדת. ומה שלא: "אני מעדיפה שתיוולד לנו בת", הגרינר הסבירה, "ואם אין ברירה אז בן. גם אם יצא גיי זה סבבה העיקר שלא דו מיני או לסבית. אני לא אוהבת לסביות". רוצים לדעת למה? גם לזה יש לליהיא הסבר הגיוני: "מעולם לא התנשקתי עם בחורה, זה מגעיל אותי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
למה בלי אנה? איתי/מערכת וואלה, צילום מסך

רגע לפני שאתם (ובעיקר אתן) פוצחים בצונאמי קללות בטוקבקים, התקשרנו לליהיא כדי להבין למה היא כל כך סולדת מהקהילה הלסבית.

ליהיא, ככה יפה?
"אין לי שום דבר אישי נגד אף אחד. כל החברים שלי הם גייז ואין לי אף חברה לסבית, חוץ מפרידה הכט. זו היתה בדיחה גרועה, אני מתה על הומואים ולסביות, פעילה בקהילה ואני מתנצלת אם מישהו לא הבין אותי נכון ונפגע". אז נתראה במינרווה?

וואלה! סלבס ניהלה קשר לסבי עם בחורה שעירה, כעורה וגברית. בסוף היא הבינה שרומן עם המראה זה לא מגניב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
סולו. אביהו/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully