וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: מצעד הגיי אייקונים הכי לוהטים

שירות וואלה! סלבס

28.4.2012 / 1:32

מלכת הגייז של כל הזמנים, ברברה סטרייסנד, סוגרת שבעים שנות גלאם. הכי קל היה לארגן אסופת עובדות, אבל תודו שיותר כיף למנות את הנשים שהן גיי אייקון. וואלה! סלבס דיווה

שר

נוצות על הראש, צלעות שבורות כדי להתאים לשמלה צרה ובריכת בוטוקס במקום פנים? שר עשתה את זה לפני כולם. הזמרת הכי דראג קווין שנולדה על הפלנטה הזו מצאה את עצמה מצדו השני של הארון כאשר בתה היחידה החליטה שהיא רוצה להיות זכר שמנמן העונה לשם צ'אז. באופן מפתיע הדיווה לקחה כמה חודשי הסתגלות לרעיון והפכה לאם כל הפאג האגס. באופן המילולי של המילה.

ליידי גאגא

יש מי שיטען, ובצדק, כי לליידי גאגא אין זכות קיום ללא הגייז מסביב לעולם. מי שבנה אותה, יצר את דמותה ויצק לתוכה את התוכן והאישיות היו חבריה הגאים שיצרו מפלצת, שעד מהרה הפכה לאם כל המפלצות (ככה היא מגדירה את עצמה). בהופעתה בישראל היא צווחה מהבמה "איפה ההומואים שלי?!" והקהל שאג משל הורכב כולו מחד מיניים. אם זה לא גיי אייקון, אז מה כן?

לייזה מינלי

אוי וגם אבוי למי שיעז לקרוא ללייזה מינלי "ליסה". הדיווה המטורללת עד כדי כך לא מוכנה שיתבלבלו בשמה, עד ששרה שיר שכולו "אני לייזה עם ז'". זה כל מה שהקהל הגאה היה צריך כדי להתחבר לדיווה האמריקאית. בתמורה, היא הופיעה בסרט הקולנוע "סקס והעיר 2" ושרה שם גרסה משלה ל"סינגל ליידי" של דיווה וגיי אייקון אחרת, ביונסה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

אליזבת טיילור

הדיווה המושלמת של הקולנוע האמריקאי חיה חיים שכל גיי סטריאוטיפי שמכבד את עצמו היה רוצה לחיות: כספת עמוסת יהלומים ששויים מיליונים ורזומה גדוש גברברים עשירים וחתיכים. הקהל הגאה שמח לחיות את חייו דרכה והיא לא אכזבה.

טורי ספלינג

לכאורה טורי ספלינג לא באמת עשתה משהו גדול כדי להצדיק את חיבתו של הקהל הגאה. אבל ההתנהלות הטראשית שלה הצליחה לחדור לליבם של גאי העולם ואלה הכתירו אותה למלכת גייז בעל כורכה. בתמורה, ספלינג הסכימה לחתן זוגות גייז. בישראל אגב, קם ליין מסיבות העונה לשם "דונה מרטין" על שם דמותה הסדרת הקאלט "בוורלי הילס 90210".

מדונה

יש מי שיגדיר את מדונה בתור לא אחרת מאשר זכר הומוסקסואל סטיריאוטיפי, או במילים אחרות גיי. ההתנהגות המוחצנת, החיבה למותגים, האקסטרווגנטיות, המניירות והעובדה שבחצי כדור קוראים לה "מדג'", קיצור של הוד מעלתה. ובואו לא נשכח כמובן, את חיבתה העזה לגברברים חד מיניים.

הנסיכה דיאנה

בניגוד לדיוות האחרות הנסיכה דיאנה היא גיי אייקון מכל הסיבות הלא נכונות. האלגנטיות, העדינות והחינניות, אה כן פלאס העובדה שהיא נסיכה! אמיתית!! עם כתר!!! הפכה אותה לאחת הדמויות הכי נערצות בעולם הגייז.

מי האייקון שלכם? בואו לרכל איתנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully