וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקט: בימת העצמאות של וואלה! סלבס

וואלה! סלבס

25.4.2012 / 21:08

הכי מיצינו את להקת אפרוחי בית הספר העירוני ואת אייל גולן/שרית חדד. וואלה! סלבס מגישה לכם את מופע העצמאות המיוחד שלה. אז תפסו מקום ותהנו. יהיה ביזאר

20:00-20:30 - יונית לוי במופע סטנד-אפ

את הערב תפתח, איך לא, מגישת החדשות הלאומית, יונית לוי. אלא שבמקום לשעמם אתכם שוב עם סשן "אימא'לה איראן", תפנק גוש הקרח הכי סקסי על המסך במופע סטנד אפ, אה לה עדי אשכנזי. על הכתיבה יהיה אחראי כמובן הבעל ההורס, עידו רוזנבלום. ובכל זאת, נראה לנו שחצי שעה תספיק לה ולנו כדי להיזכר שעדיף לה לשמור על הדיי ג'וב.

20:30 – 21:30 – ליהיא גרינר וחופית טייב בקרב בוץ

את המופע המרכזי יספקו לכם מלכות הטראש הבלתי מעורערות, ליהיא גרינר וחופית טייב. לאחר שרבו אצל הספר שלהן, השתיים חוזרות לסיבוב שני לקראת החג על מנת לסגור חשבון על הבמה. הפעם תזכו לראות אותן תולשות שערות מחומצנות אחת לשנייה בבריכת בוץ ענקית כשהן לבושות ביקיני זעיר וסטילטו בוורוד שוקינג. יהיה מטונף.

21:30 – 21:35 – גוטמן, גדות וגולדמן בתחרות אכילה

אחרי שכל העולם ואישתו צחק על משקל הנוצה שלהן, מגיעות שלוש הקיסמיות החביבות עלינו לבמה של וואלה! סלבס כדי להוכיח שהן עדיין יודעות איך נראה המבורגר ובעיקר, זוכרות מה הטעם שלו. עם זאת, חשוב להבהיר שסביר להניח שהמופע לא יימשך מעבר לחמש דקות, וגם כאן היינו נדיבים. בכל זאת, יותר מהמבורגר אחד בבטנותיהן השטוחות עשוי לפגוע ברצף החלל וזמן.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

21:35 - 21:50 – דיון פתוח עם יאיר לפיד

אחרי שצרכתם כל כך הרבה טראש, את החלק האינטלקטואלי, ינחה הפוליטיקאי עם השיער הכי לח בישראל: יאיר לפיד (תסתמו, זה בהתנדבות). הנושא שיעמוד על הפרק: בר רפאלי vs טל ברקוביץ - מי תורמת יותר לזקפה הלאומית? הצפייה אינה מומלצת לילדים, לבעלי לב חלש ולשלי יחימוביץ'.

21:50 – 22:00 - עינת שרוף על הבמה

ובכן, יאיר לפיד כאן? אז ודאי שגם עינת שרוף תגיע עם מופע בלהות השירה בציבור שלה. אז הביאו כסא מהבית כדי שבמקרה הצורך תוכלו לעלות עליו ולשיר תוך שאתם מכים קלילות בתוף מרים. גם משולש לוקח. אנחנו מצטערים מראש, אבל יאיר התנה את הגעתו בכך שנפנק אותו באירוח מעדות הגנקי. היינו צעירים והזדקקנו לכסף.

22:00- 22:30 – הרצאה של קותי סבג ויאנה יוסף

זוכה "האח הגדול" קותי סבג ובת זוגו יאנה יוסף יגיעו לתת הרצאה בנושא הכל כך חשוב: איך להיות בזוגיות מוסלמית-יהודית ולצאת מזה בחיים. השניים יתייחסו גם לסוגייה המרתקת: "נשיקה רגע לפני הגמר - צעד אסטרטגי או תשוקה בלתי ניתנת לריסון". מי שישרוד את ההרצאה, יזכה לקחת חלק בחגיגות בר המצווה המאוחרות של סבג. הסוכריות על חשבונו כמובן.

22:30-22:45 - אביבית , אוסי וטום בקרב של כל הזמנים

שלושת פליטי הריאליטי יעלו לבמה וילחמו על תשומת לב הקהל במשך 15 דקות, במהלכן ייבחנו מי מתאדה מהר יותר מהבמה. צפוי קרב עקוב מגלאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully