וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוז זהבי נפגש עם רוברט דה נירו

וואלה! סלבס

22.4.2012 / 9:42

בזמן שהוא מטייל על השטיח האדום בפסטיבל טרייבקה, פגש גל אוחובסקי את רוברט דה נירו והחליט שהוא חייב לסדר מפגש עם עוז זהבי ואוהד קנולר. הנה התוצאה. וואלה! סלבס לייק

בזמן שאתם צופים בסרטים של רוברט דה נירו ומנסים לשנן כל מיני משפטים מפורסמים מסרטים ישנים שלו, יש מי שפגשו אותו ואפילו הצליחו להוציא תמונה מהבחור הכי קשוח בהוליווד. קוראים להם עוז זהבי ואוהד קנולר.

לאלו מכם שפספסו, שני הבחורים הלוהטים נמצאים בימים אלו בניו יורק, על מנת להשתתף בפסטיבל טרייבקה, בו מוצג לראשונה "הסיפור של יוסי", סרט ההמשך ל"יוסי וג'אגר" בכיכובם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמא תראי זה דה נירו. אוהד רוברט ועוז/מערכת וואלה!, צילום מסך

בזמן שכולם מנפנפים למצלמות, הבחין גל אוחובסקי, ששותף אף הוא בסרט, במייסד הפסטיבל, דה נירו. לאחר שניגש להוליוודי והציג את עצמו, אמר אוחובסקי לשחקן כי שמע כמה הוא התלהב מהסרט וכי הוא חייב להפגיש אותו עם השחקנים.

עוז זהבי עם אוהד קנולר. GettyImages
יו, איזה מרגש זה היה/GettyImages

לפני שדה נירו הצליח למצמץ, נעמדו מולו קנולר וזהבי, לחצו את ידו ואף נעמדו לצידו לתמונה משותפת. שיהיה מה להשוויץ בארץ וכאלה.

לאחר שיחה קצרה, בה פרגן הכוכב לשני הישראליים וסיפר להם שאכן נהנה מהסרט ושהוא שמח שהוא נבחר להיות הסרט הפותח של הפסטיבל, המשיך דה נירו לדרכו והשניים נשארו על השטיח, לנסות לעכל את המפגש המרגש.

וואלה! סלבס פגשה את דה נירו בניו יורק ושאלה אותה אם הוא מדבר אליה? הוא ענה לה שלא והמשיך.

לסיקור המלא של הפסטיבל

צפו: בר רפאלי מדגמנת טופלס בספרד

וסהר שורש כובשת את טורקיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully