וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלבס מיוזיק: מיקי גבע

וואלה! סלבס

20.4.2012 / 1:45

וואלה! סלבס ו -וואלה! מיוזיק שמחים להגיש לכם את "סלבס מיוזיק", שתארח אחת לשבועיים סלב שיציג בפניכם את רשימת השירים האהובה עליו פלוס הסברים. תגבירו את הווליום!

רגע לפני שהוא לובש את בגדי הריקוד עטויי הפאייטים ומצטרף לעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים", מתארח מיקי גבע במדור "סלבס מיוזיק" ובוחר את האמנים והשירים האהובים עליו.

גבע מופיע בימים אלה עם להקתו Mona Lupa (אותה ייסד עם חברו אורי גוטליב לאחר שהכירו על סט התכנית "שבוע סוף"), שבקרוב תוציא את אלבום הבכורה בהפקתם המוזיקלית של עופר מאירי ותומר בירן.

במקביל, ממשיך גבע בסיבוב הסטנד אפ המוצלח שלו וביום העצמאות הקרוב אף יופיע לצדם של קובי מימון, ירון ברלד, דודו ארז ועפר שכטר במופע הבידור המרכזי בבית החייל בתל אביב.

צפו בקליפ החדש של Mona Lupa

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם זמר וגם שחקן. מיקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיקי, מה האלבום האחרון שקנית?

"האלבום האחרון שקניתי הוא של רופוס ווינרייט, הוא נקרא “Out of The Game” והפיק אותו מארק רונסון - אולי המפיק המוזיקלי הכי מושחז ויצירתי בסביבה בשנים האחרונות. מארק, שהתחיל כדיג'יי ובהתחלה תיקלט במסיבות של פלצנים באמריקה, הגיע בהמשך לעבוד עם כל הכישרונות הגדולים, מאיימי ווינהאוס ועד לפול מקרטני. הוא ידע לקחת את החומרים העמוקים של רופוס ולעטוף אותם בעטיפה עדינה, מתוקה וטעימה לאוזן. זה אחד האלבומים שהכי נגעו בי לאחרונה, המתנה המושלמת להביא למישהי/ו שאתה אוהב".

איך אתה צורך את המוזיקה שלך?

"אני צורך את המוזיקה שלי ביוטיוב, אייפון, ברדיו ובחנויות תקליטים. מדי פעם אני קופץ לחנות וקונה כמה אלבומים. זה אחד הפינוקים האמיתיים שלי בחיים האלה. מדי פעם אני גם מציץ באתרים של פסטיבלים מהעולם ורואה מה חדש, מי מגניב ומי פחות. זה כמו להיות בפסטיבל כי יש שם את כל ההופעות של כולם במלואם".

רוצים להאזין לתחנת הרדיו שמיקי הרכיב במיוחד עבורכם? כנסו ותהנו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Mona Lupa/מערכת וואלה!, צילום מסך

האמן האהוב עליך?

"הלהקה האהובה עליי היא קולדפליי. לא אכפת לי כמה זה נשמע נדוש, כי הם באמת עושים את הרוק-פופ הכיפי והמקורי בעולם. ראיתי אינספור הופעות שלהם ואני עוקב אחריהם למעשה כבר מההתחלה, עם צאת המיני-אלבום הראשון שלהם, “Safety” ועד “Mylo Xyloto”, האלבום האחרון והמשובח. היות וראיתי אותם מופיעים בלונדון לפני 7 שנים אני יכול להעיד מקרוב על ההתפתחות המרשימה שלהם (ובמיוחד של הסולן כריס מרטין) כפרפורמרים בחסד. בהתחלה היה נראה שהם עדיין לא הבינו את גודל התפקיד שנפל בחלקם למלא בגלגול הזה, אבל מהופעה להופעה הם כבר פחות חיקו כוכבים ולמעשה ממש נהיו כאלה, כל אחד עם השפיץ שלו. לפני חודשיים ראיתי אותם בברלין עם המופע החדש, בפעם הראשונה הם היו נראים לי עייפים ומדושנים מדי, כאילו כבר לא נשאר להם כוח לשיר את הקלאסיקות באותה אנרגיה של ההתחלה. האמת, למרות שהתבאסתי, אני יכול להבין את זה.

"לגבי האמן האהוב עליי, זה משתנה מפעם לפעם יחד עם מצב הרוח שלי, אבל כרגע מי שמעיף אותי לגמרי זה Gotye, עם השיר שלו “Somebody That I Use To Know” . בתכל'ס זה נשמע כמו שיר ישן של סטינג ששכחו להוציא לרדיו, אבל עם זאת יש בו ניחוח עכשווי חזק, הוא לא דומה לאף אחד אחר כרגע והוא מצליח לנגוע בכאב גם בבי-פי-אם גבוה".

את מי עוד תמצאו בתחנת הרדיו של גבע?

ג'ון לנון, לאונרד כהן, REM., ארקייד פייר, קינגז אוף ליאון, יוסי בנאי, מאיר אריאל, קרולינה, אואזיס, רייזורלייט, הקילרז, אריק איינשטיין, אביתר בנאי, עמיר בניון ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully