וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאה שנירר חוגגת יום הולדת

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

17.4.2012 / 12:13

המעושרת הכי פאנית באזור, חגגה 54 שנות קיום ונפח בשיער במסעדה הביתית שלה "התרנגול הכחול". הבן והבעל נאמו ואפילו יצחק תשובה בא להגיד מזל טוב. וואלה! סלבס חולה עליה

לאה שנירר ידועה כאחת שיודעת לעשות פאן בחיים שלה, בטח ובטח כשזה נוגע למסיבת יום ההולדת שלה. שנירר, שכבר הציגה לעולם כולו את הפקת יום ההולדת האחרונה בביתה, החליטה שהפעם היא לא מלכלכת את האחוזה והעבירה את החגיגות למסעדה הביתית שלה, "התרנגול הכחול" שבקניון G.

אירית רחמים. אביב חופי
הוט. אירית/אביב חופי

כיאה למעושרת, איכסנה לאה את כל המוזמנים במרפסת של המקום, שנסגרה במיוחד עבורה. לאחר שאכלו, שתו ורקדו, הגיע שלב הנאומים. הראשון ברשימה היה הבן הבכור, שסיפר לכולם כמה אמא שלו מהממת. מיד אחריו נאם לעולם בעלה צחי וסיפר לנוכחים על נפלאותיה של השנירר כרעיה ואשת איש.

אייל גולן. אביב חופי
מיומולדת ליומולד. אייל ורוסלנה/אביב חופי

הגיעו לאכול חינם ולהזיל דמעה: אירית רחמים בבגד קוטור, אייל גולן והחברה רוסלנה רודינה, שהגיעו להגיד מזל טוב והמשיכו ליום ההולדת של עדי לאון, מורן אייזנשטיין ובעלה ינאי רטפן ואפילו הטייקון יצחק תשובה הגיע לכבד בנוכחתו. טוב, ככה זה שהנכדה שלך יוצאת עם הבן של ילדת היומולדת.

דפנה שחר. אביב חופי
המעושרת היחידה. דפנה/אביב חופי

להפתעתה של השנירר, למסיבה הגיעה רק מעושרת אחת, דפנה שחר, בזמן ששאר החברות לסדרה החליטו להבריז. היחידה שהגדילה ושלחה מתנה היתה ניקול ראידמן, שהסבירה כי הבת שלה לא מרגישה טוב. נו מילא.

וואלה! סלבס חוגגת ימי הולדת פעמיים בשנה, עברי ולועזי, רק בשביל המתנות, כמובן.

מורן אייזנשטיין. אביב חופי
יפה לך זהב. מורן/אביב חופי
יצחק תשובה. אביב חופי
כמעט משפחה. יצחק/אביב חופי
לאה שנירר. אביב חופי
בשנה הבאה בירושלים הבנויה. לאה/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully