וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלמה זק: "אני אוהבת ג'יפה"

יוני פרוים

16.4.2012 / 14:49

זה מה שענתה הכוכבת כשנשאלה איך היא שרדה בהודו. יעל פוליאקוב ודורית בר אור לעומתה, סיפרו שהן פחות בעניין. כנסו וצפו מה היה בהשקה של הסדרה "אננדה". וואלה! סלבס שאנטי

דייב שחר

צילום: דייב שחר
עריכה: רן צימט

עלמה זק, יעל פוליאקוב, דורית בר אור ואיתי תורג'מן הם רק חלק קטן מהמפורסמים שפקדו אתמול (ראשון) את ההשקה של סדרת הדרמה החדשה של דנה מודן, "אננדה", שתעלה ב-28 באפריל ב-HOT 3.

וואלה! סלבס חשבה שזו סיבה מעולה לבדוק עם המפורסמים שלנו, מה דעתם על הודו, על האוכל שם וכמובן האם הם מסוגלים להיות בסדנת ויפאסאנה? "אני אוהבת להתכלב וג'יפה. אין לי בעיה" הצהירה עלמה זק והשאירה את וואלה! סלבס בהלם והוסיפה, "הייתי בויפאסאנה עשרה ימים". השם ישמור.

בר אור ופוליאקוב לעומתה, לא ממש בעד הרעיוןף "היא, שבוע שותקת?" ענתה בלגלוג בר אור בשמה של פוליאקוב. גם דנה מודן לא רואה את עצמה שותקתף "נראה לך אני אעשה ויפאסאנה? אני אשתוק עשרה ימים? אני אמות".

לגבי האוכל בהודו, שגורם לבעיות בקיבה, לבנות דווקא היתה דעה אחרת. "בזה אני מקנאה" פסקה בר אור, "לא אכפת לי שיעשו לי טייק אווי של אוכל. להקיא, לשלשל להרזות". גם פוליאקוב בעד העניין, "ברור. קודם כל להרזות זה כיף. תמיד זה כיף. גם כשאתה רזה זה כיף".

ומה לגבי תנאי השטח, או יותר נכון מה קורה כשצריך נוחיות? נראה שפה עובר הקו האדום של המפורסמות. "אל תגעיל", צרחה מודן, "אני לא עונה על שאלות כאלה. אני כוכבת, אני לא עושה את הדברים האלה שאתם עושים בכלל. אין לי נקבים, אני כולי ככה. אני כמו ברבי". נגיד/

וואלה! סלבס נוסעת להודו רק בשביל לקנות סרי להופעות שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully