וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ניפר אניסטון וקורטני קוקס - הסוף?

שירות וואלה! סלבס

12.4.2012 / 3:38

הצהובון "סטאר" מדווח כי כוכבות "חברים" בסכסוך, מאחר וקוקס כועסת על אניסטון בעקבות האובססיה שלה לבן זוגה והחליפה אותה בברונטית אחרת, דמי מור. וואלה! סלבס קאט פייט

האם זה הסוף של חברים? אם להאמין לדיווחים של מגזין "הסטאר", היחסים בין כוכבות "חברים" והחברות הכי טובות, קורטני קוקס וג'ניפר אניסטון, עלו על שרטון והשתיים לא מחליפות מילה.

על פי המגזין, שתי הפצצות שנחשבות לחברות הכי טובות ניתקו כל קשר בשבועות האחרונים. הסיבה לנתק: האובססיה החולנית של אניסטון לבן זוגה, ג'סטין ת'רו. תכל'ס אפשר להבין אותה, לא?

קורטני קוקס, ג'ניפר אניסטון. Jon Kopaloff, GettyImages
ברוגז ברוגז לעולם. ג'ניפר וקורטני בימים טובים/GettyImages, Jon Kopaloff

"ג'ן כל כך עסוקה בג'סטין, מה שהשאיר את קורטני מחוץ לתמונה", לרלר מקורב לשתיים. "ג'ן פשוט אובססיבית לחבר ולרוב היא לא שם עבור החברים שלה בזמנים שהם הכי זקוקים לה. קורטני היתה שם בשביל ג'ן כשהיו לה בעיות עם גברים, ועכשיו כשהיא זקוקה להישען על מישהו, ג'ן לא שם בשבילה"

אם לא די בפנתר שעבר בין הBFFיות, הצהובון מוסיף שמן למדורה ומפרסם כי קוקס לא חיכתה יותר מדי זמן ומצאה לה ריבאונד קצת יותר טראשי העונה לשם דמי מור. "קורטני החליטה לוותר על היחסים עם ג'ניפר" סיפר המקורב, "ולאחרונה היא התחילה להסתובב עם החברה החדשה שלה, דמי מור". איזה סלט.

וואלה! סלבס החליפה את החברות שלה בוויברטור. הוא הרבה יותר מרגש ומספק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully