וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אתה: בונו חורש את תל אביב

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

10.4.2012 / 0:00

רגע לפני שמדונה נוחתת בארץ ושניה לאחר שטובי מגווייר נטש את האזור, קפץ לו סולן להקת U2 לביקור פרטי בישראל ולא פספס אף מועדון תל אביבי. וואלה! סלבס בלאדי מנדיי

פול יוסון המוכר יותר כ"בונו", סולן הלהקה האירית המצליחה, U2, נחת לאחרונה בישראל ונצפה הערב (ב'), כשהוא מבלה באזור תל אביב. הזמר נצפה תחילה במסעדה באזור יפו, כשהוא חמוש במשקפי השמש הכתומים והמפורסמים שלו, אך לאחר שהבחין בצלמי הפפראצי נטש את המקום ועזב ללוקיישן הבא שלו.

בונו. ניר פקין
בונו בארץ, הערב/ניר פקין

כמו כל תייר שנוחת בישראל, גם בונו, הפעיל למען זכויות האדם, החליט שעם כל הכבוד לאסון ההומניטארי שמתרחש בסוריה, הוא חייב לדגום בר תל אביבי טיפוסי. מהמסעדה, הבונו שיגר את עצמו אל בר ה"פאטיו" שברחוב הירקון, רק כמה מטרים מהמלון בו מתגורר, עד שהחליט שהוא חייב להמשיך הלאה, לאתר התיירות הבא.

בונו. ניר פקין
תעיף אותם מפה/ניר פקין

לאחר מספר דקות, מצא את עצמו הזמר ההורס מוקף בנערות ישראליות בבר "רוטשילד 12", אך לצערן של הבנות, בונו לא הגיע לשם לבד ונצפה עוזב את המקום עם בחורה אלמונית. הפמליה לא הסתפקה בשני המקומות והמשיכה אל הבר המפורסם "האילקה" שבדיזינגוף ולאחר כחצי שעה המשיכו אל מועדון ה"רדיו" שבדרום תל אביב. לקינוח, סיימה החבורה את הבילוי בבליסת פיצת בוואן, כשהשומר נשלח לרכוש כמה מגשים בזמן שהחבורה ממתינה לו ברכב. הכי תנוח

בונו. ניר פקין
בואי בובה. בונו והבחורה המסתורית/ניר פקין

מכיוון שעדיין לא ברור כמה זמן בדיוק צפוי הזמר ההורס להישאר בארץ, אך ידוע כי מתוכננות לו הופעות בלוס אנג'לס כבר בסוף השבוע, החליט האירי החתיך לנצל כל רגע ולאחר הביקור בתל אביב, מיקסם את הערב ושם את פעמיו לירושלים מאחר שרצה לראות את העיר העתיקה.

בונו בישראל. ניר פקין
לא לחייך./ניר פקין

זו לא הפעם הראשונה ששמו של בונו נקשר בישראל. בשנת 1996 חלק הזמר המפנק רגע אינטימי עם לא אחרת מאשר עדן הראל, שהנחתה בזמנו ברשת MTV. השניים נפגשו על השטיח האדום בטקס פרסי המוסיקה שנערך באירלנד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלום יזראל. בונו בארץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

כנראה שהנשיקה הזו השאירה רושם עמוק על הזמר, אשר שנה אחרי, כבר ביקר עם להקת U2 שלו בפארק הירקון בתל אביב. מאז ועד היום, למרות שהתבקשו לא פעם לחזור לסיבוב נוסף, (פעם אחת אפילו על ידי ציפי לבני בניו יורק), העדיפו חברי הלהקה לוותר בנימוס.

וואלה! סלבס מתה על כוכבים בינלאומיים שבאים לבקר. אתם צריכים לראות אותה כשגליקרייה מגיעה בהפתעה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תביא לי טקילה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יא, הנה בנות ישראליות/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • בונו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully