וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: למי דפקה מדונה עוגה בפנים?

שירות וואלה! סלבס

10.4.2012 / 0:00

מלכת הפופ הגיעה לעוד חזרה לקראת המופע, אלא שאז גילתה שזו מסיבת הפתעה לכבוד אלבומה החדש. מרוב התרגשות המדונה דפקה למנהל הישראלי שלה עוגה בפנים. וואלה! סלבס מלקקת

מדונה כבר רגילה למסיבות כאלו ואחרות. היא חרשה כל מועדון ניו יורקי אפשרי ופיזזה במסיבות פרטיות שאתם רק הייתם יכולים לחלום עליהן, אבל למסיבה שהכין לה הצוות שלה, היא לא הייתה מוכנה.

רגע לאחר שיצא אלבומה החדש והרותח לחנויות, הגיעה אסתר לעוד חזרה מתישה בסטודיו, אלא שאז, ברגע שפתחה את הדלת, קפצו עליה אנשי הצוות עם צרחת "סורפרייז" איימתנית.

מדונה. Christopher Polk, GettyImages
חכו חכו מה אני אעשה לכם/GettyImages, Christopher Polk

רגע לאחר שהתעשתה והבינה כי מדובר במסיבת הפתעה לרגל האלבום החדש, התפנתה מאדג' לחתוך את העוגה, לא לפני שהיא מנפנפת בסכין ומאיימת לרצוח את כולם (בצחוק, תירגעו). בעודה חותכת את העוגה, שאלה הזמרת אם זה אומר שיש להם יום חופש? מה שגרם לתשואות הרקדנים, שבטח כבר נמאס להם מהקפריזות של הדיווה.

אם בקפריזות עסקינן, את החתיכה הראשונה של העוגה, הקדישה הקבליסטית למנהל הישראלי והמסור שלה, גיא עוזרי, אך במקום לתת לו לנגוס בה, דפקה לו המדונה את העוגה הישר לפנים והוסיפה הסבר הגיוני: "מגיע לך, בגלל כל העבודה הקשה שגרמת לי לעבוד!". אאוץ'.

וואלה! סלבס דופקת את העוגות שלה ישר לפה. לא חבל?

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully