וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באד רומנס: ליידי גאגא חוזרת לאקס?

שירות וואלה! סלבס

8.4.2012 / 16:28

אחרי שנה של זוגיות עם השחקן החתיך טיילר קיני מקורבים לזמרת מספרים לצהובון ה"סטאר" האמריקאי שגאגא בכלל מתכוונצת לחזור לאקס שלה. וואלה! סלבס פפא פפראצי

לרגע קט החיים של ליידי גאגא נראו נורמליים. מקורבים לזמרת סיפרו על אהבה גדולה בינה לבין השחקן המהמם טיילור קיני ("יומני הערפד"), דיווחו על הבית החדש שהיא רוכשת בשכונת מגוריו, לרלרו על החגים שהם חוגגים יחד ואפילו עדכנו שההורים שלו "פשוט מתים עליה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אז יאללה ביי. גאגא וקיני נפרדים?/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבעיה: לאחר חודש בו לא נצפו יחד, מקורות בסביבתה של הזמרת פנו לצהובון ה"סטאר" האמריקאי וסיפרו שהיחסים בינה לבין קיני הצטננו, ונכון להיום היא מחממת את היחסים עם לא אחר מאשר האקס המיתולוגי שלה, לוק קרל.

השניים נפרדו לפני כשנתיים, לאחר שהזמרת החליטה (ובצדק) כי מדובר בלוזר, החלו להתקרב לאחרונה לאחר שלוק כתב ספר שנקרא "דיאטה של שיכורים" ופתח מועדון משלו. "גאגא ממש מתרשמת מאיך שהוא לקח את עצמו בידיים והתקדם", סיפר יודע דבר והוסיף, "הם מעולם לא ויתרו אחד על השניה ותמיד היה סיכוי לקאמבק".

מה שסימל את תחילת היחסים של הזמרת והאקס, היה הפרסום של הספר החדש של קרל בחשבון הטוויטר של גאגא, בסוף חודש שעבר. הזמרת כתבה למיליוני העוקבים שלה: "תקנו את הספר הזה, הוא מדהים!", ולא השאיר שום מקום לספק לגבי טיב הקשר.

וואלה! סלבס חוזרת לאקס שלה רק כשהוא מביא תדפיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully