וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אייל גולן עושה שמח במסיבת גייז

וואלה! סלבס

6.4.2012 / 4:30

לא בנות, אין לכן מה לדאוג, הזמר ההורס הגיע לפרגן לבת טיפוחיו נסרין קדרי בהופעה בליין הגייז האריסה ביחד עם אילנית לוי, מיקי בוגנים ומרינה קבישר. וואלה! סלבס מרימה

אייל גולן, אחד הזמרים היותר מצליחים במדינה, כבר חרש כל במה אפשרית, מבמות של אירועים פרטיים, דרך קיסריה ועד היכל נוקיה, אבל על במה במסיבת גייז הוא עוד לא הופיע. לפחות לא עד אתמול בלילה.

גולן, גבר הורס בכל רמ"ח אבריו, הגיע אמש (ה') לליין הגייז המזרחי "האריסה" במועדון הקומפורט בתל אביב, על מנת לפרגן לבת טיפוחיו וזוכת התכנית בהנחייתו, נסרין קדרי.

הזמר, שהגיע למקום עם הפמליה שלו, שכללה גם את מרינה קבישר ועדי לאון, פגש במקום לא אחרת מאשר הגרושה שלו, אילנית לוי והחבר / שכן שלו, מיקי בוגנים, שהגיעו לפרגן גם הם לקדרי.

לאחר שהרימו לחיים, עלו בוגנים וגולן לעמדת הדי ג'יי, משם צפו בהופעה של המנצחת בגמר "אייל גולן קורא לך". במהלך ההופעה, החליטה קדרי להפתיע את המנטור שלה וקראה לגולן לעלות לבמה. במהלך השיר, הראה גולן בקיאות בז'רגון של הקהילה וקרא אל הקהל "תרימו" או בעברית מתוקנת, "תעשו שמח".

גולן לא ירד מהבמה לפני שביקש מהקהל שלא יאפשר לנסרין לרדת ממנה לפני שהיא שרה את השיר "אינטא עומרי". הזמר המסוקס אף פנה אל שכנו בוגנים ואמר לו: "מיקי השיר הזה במיוחד בשבילך". קדרי כאמור שרה את השיר המבוקש ואף הקדישה אותו לבוגנים.

כשוואלה! סלבס רוצה להרים, היא לובשת את בגדי רקדנית הבטן שלה ושמה שירים של אייל גולן בפול ווליום. היא פשוט חולה עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully