וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השירים האהובים על שלום מיכאלשווילי

וואלה! סלבס

6.4.2012 / 0:20

וואלה! סלבס ו -וואלה! מיוזיק שמחים להגיש לכם את "סלבס מיוזיק", שתארח אחת לשבועיים, סלב שיציג בפניכם את רשימת השירים האהובה עליו פלוס הסברים. תגבירו את הווליום!

את שלום מיכאלשווילי תפסנו בסופ"ש באילת, כשהוא מנצל כמה ימים נדירים של חופשה לסשנים של בטן-גב פלוס הרבה מוזיקה טובה.

שלום, שבימים אלה סיים לצלם פרויקט בשם "שביתה", עסוק בכתיבת מופע בידור חדש, עם חבריו ל"מה קשור", שצפוי לעלות בשנה הבאה. אם לא די בכך, אתם יכולים לראות אותו נותן גיחות בתכנית "בובה של לילה" עם חיקויים הורסים של דייויד בלאט, גוסטאבו בוקולי ואחרים.

כנסו והאזינו לתחנת הרדיו שהרכיב שלום מיכאלשווילי במיוחד בשבילכם

שלום מיכאלשווילי. אביב חופי
זוהר ארגוב המלך/אביב חופי

האלבום האחרון שקנית?
"אני קונה אלבומים בקבוצות, לא אחד. אבל אפשר לציין את ""Down The Way של Angus & Julia Stone ואת האלבום הראשון של Great Lake Swimmers".

האמן האהוב עליך?
"עדיין טבוע בי הילד מרמלה ואני יכול לתת לך את עופר לוי, זוהר ארגוב ואיציק קלה שאני מאוד אוהב. מצד שני, אני גם אוהב את Kings of Convenience, תלוי מה שבא לי באותו הרגע. אני לא חושב שיש אמן אחד שאהוב עליי במיוחד, אבל לפחות בשנתיים האחרונות זה Fink. יום אחד שמעתי שיר לא מוכר, השתמשתי באפליקציית שזאם והגעתי אליו. גם את דודו טסה אני מאוד אוהב".

אסי ישראלוף עם שלום מיכאלשווילי במשחק של בית"ר ירושלים. קובי אליהו
אוהב לשמוע את השירים של החבר, אסי ישראלוף/קובי אליהו

איך אתה צורך את המוזיקה שלך?
"רק בדיסק סנטר. אני מגיע לשם, ואסי מהחנות אומר לי: 'זה הגיע, וזה הגיע', אני לוקח חבילה הביתה ושומע. זה מנהג של פעם בשבוע".

את מי עוד תמצאו בתחנת הרדיו של מיכאלשווילי?
ג'ף באקלי, דמיאן רייס, קולדפליי, Elbow, אדל, אדי וודר, The XX, סיימון וגרפונקל, שלומי שבת, גרי אקשטיין, דודו טסה, יהודה פוליקר, לירן נדל, אסי ישראלוף (כמובן!) ועוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully