וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טובי מגוויר ובר רפאלי בארוחת ערב

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

5.4.2012 / 10:15

רגע לפני שהוא עוזב את הארץ, נפגש השחקן ההוליוודי עם האקסית של החבר הכי טוב שלו, ליאונרדו דיקפריו, לארוחת ערב אינטימית ב'תרנגול הכחול'. וואלה! סלבס מריחה קאמבק

יש דברים שאפילו וואלה! סלבס לא ידעה. אחד מהם הוא שבר רפאלי היא בעצם חברה מאוד טובה של טובי מגוויר ואשתו ג'ניפר מאייר. אנחנו רק רוצים להזכיר לכם שמגוויר הוא בכלל החבר הכי טוב של ליאונרדו דיקפריו, האקס המיתולוגי של הטופמודל. אז מה בעצם עשו מגוויר ורפאלי ביחד בארוחת ערב? עדיין לא ברור. אבל וואלה! סלבס מאמינה שכל הביקור של מגוויר לארץ הוא בעצם תאוריית קונספירציה שנועדה לאחד מחדש את ליאו ובר. למה לא לפנטז?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברכות לשף. בר, שאול וטובי/מערכת וואלה!, צילום מסך

השניים, שמתברר ששמרו על קשר גם לאחר הפרידה של בר וליאו, נפגשו אמש (ד') במסעדת "התרנגול הכחול" היוקרתית, לארוחת ערב שכללה גם את ילדיו של ההוליוודי, פלאס כמה שומרי ראש, סתם בשביל שאף אחד לא יחשוב, בטעות, להפר את שלוותה של החבורה המיוחסת. רפאלי, שהגיעה ראשונה למקום, התיישבה בשולחן שנשמר מראש לחבורה ולאחר מספר דקות נכנסה גם חמולת מגוויר למקום, כשהיא מרעיפה על הרפאלי נשיקות וחיבוקים.

בר רפאלי, טובי מגווייר. ניר פקין
שיואו צלם! בהוליווד אין לנו כאלה!/ניר פקין

לאחר שהתפנקו בסעודת מלכים ודפקו פוזה למצלמה לצידו של השף, שאול בן אדרת, הרימה הבלונדה את בתו של מגוויר והחבורה העליזה יצאה מהמקום. בחוץ, הם נתקלו בצלם הפפראצי של וואלה! סלבס שהמתין להם מחוץ למסעדה ואז הם כבר היו פחות נחמדים וניסו להתחמק מתמונה משותפת. שיואו, מה תנוחו.

וואלה! סלבס יוצאת ללא מעט ארוחות ערב עם כוכבי קולנוע. הם לא ממש יודעים את זה, אבל גם לבהות בהם מחוץ לחלון המסעדה זה משהו.

על מה בר וטובי דיברו בארוחת הערב שלהם? בואו לרכל איתנו בפייסבוק

בר רפאלי, טובי מגווייר. ניר פקין
אבא לא ישים לב אם אקח אותך למזכרת, נכון?/ניר פקין
בר רפאלי, טובי מגווייר. ניר פקין
הולכת ברגל הביתה, להוריד את הדינר/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully