וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: מצעד הכוכבים המקריחים

וואלה! סלבס

6.4.2012 / 0:02

סטיב קארל

סטיב קארל, מלך "המשרד" ואחד השחקנים הכי מצחיקים באזור, התחיל את הקריירה שלו עם קו שיער נסוג ודליל. איכשהו, כאשר המזומנים התחילו לזרום לחשבון הבנק, קארל התחיל לזרום למשרדו של המנתח הפלסטי החביב על הוליוודים מקריחים וזכה להשתלת שיער טבעית במיוחד.

טד דנסון

טד דנסון ("חופשי על הבר", "דמג'ז"), השלים עם העובדה ששיער ראשו הלבין כולו, אבל מה שהטריד אותו במיוחד הייתה הקרחת המוזרה שהתמקמה לו במרכז הראש. כדי לסתום את הפינה, רכש לו הדנסון פיסת שיער סינטטית ומיקם אותה במרכז הבלורית המדובללת שלו. תודו שלא רואים כלום.

ג'רמי פיבן

מצב הפריזורה של ג'רמי פיבן החתיך הוא באמת טראגי. מי שהתחיל את הקריירה שלו עם בלורית איכותית, מצא את עצמו לאחרונה עם מפרצים א-לה גיברלטר. לצורך העניין, גוייסה לה פחית טופיק (אבקה המדמה שיער מלא) פלאס כמה תוספות שיער זעירות המוצאות את דרכן בכל אירוע מתוקשר.

ברנדון פרייז'ר

ברנדון פרייז'ר אולי מגלם את דמותו של חוקר ארצות מתוחכם, אבל בחיי היום-יום הדבר היחיד שהוא חוקר זה את משרדיהם של מומחי השיער של הוליווד. תמונות פפראצי של הכוכב הוכיחו שכל משב רוח קטן יכול לגרום לכוכב להקריח. אל דאגה, כשהוא מגיע להשקות, אירועים וטקסי פרסים, הכוכב מתפנק בכמה תוספות שיער שיבלבלו את האויב. זאת אומרת, את הפפראצי.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

אנריקה איגלסיאס

אל תתנו לכרובית המונחת על ראשו של אנריקה איגלסיאס לבלבל אתכם. שיער ראשו של הזמר הוא כל כך מדולדל, עד שאפשר לראות דרכו. יודעי דבר לחששו לאתרי רכילות בניכר, כי הזמר הסקסי סובל מאוד מהקרחת החדשה שיש לו על הראש, ולכן החליט להדביק תוספות. איגלסיאס מסתובב עם חצי פאה וכגיבוי מתחזק אוסף כובעים שיטשטשו את התקלה.

ג'וד לאו

ג'וד לאו, הוא אולי אחד המקריחים היחידים שאין להם יותר מדי בעיות עם הפדחת המתרחבת שלהם. באירועי השקה וטקסי פרסים אתם תראו אותו עם לשונית זעירה של שיער המעטרת את מרכז ראשו, אך בסרטיו דואגים אנשי האיפור והאפקטים לטשטש את הקרחת הקטנטנה (או מפרצי הענק, תלוי איך מסתכלים על זה) שיש לו על הראש.

יזהר כהן

יזהר כהן הוא הכי הוליוודי! בזמן שכוכבים רבים בביצה מתהדרים בפאות אך לא ששים לדסקס על זה באופן פתוח, כהן מסרב להיפרד תלתלי הסבנטיז שלו ומקפיד לבקר אצל הספר השכונתי על מנת שילחים לו תלתלים מזוייפים. התוצאה: עולה עולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully