וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביבית בר זוהר בפדיקור

וואלה! סלבס | צילום: ברק פכטר

5.4.2012 / 9:02

אביבית בר זוהר החליטה שעם כל הכבוד לשוקולד למריחה לנפש, גם הגוף צריך קצת יותר תשומת לב ושילחה את הבהונות המיוחסות שלה לטיפול עשרת אלפים. וואלה! סלבס חודרנית

אתם כבר התרגלתם לצרוך את הבהונות של אביבית בר זוהר כמה עיקרית בכל פרק של "האח הגדול". כשמלכת הריסים לא דחפה טלפיה לממרח השוקולד חסר האונים ששכב בבית, היא ליטפה את בהונותיה בעונג בחדר הוידויים של האח.

אביבית בר זוהר. ברק פכטר, ברק פכטר
כפרה, הבוהן זה טבעי, לא צריך לארוז אותה בנפרד/ברק פכטר, ברק פכטר

רגע אחרי היציאה מהבית המפורסם, בר זוהר הבינה שהאצבעות שלה הפכו לסלבס בפני עצמם ושעם כל הכבוד לריסים, היא צריכה לטפח גם אותן. ולא, שוקולד מתחת לציפורני הידיים, זה לא טיפוח. זה בעע.

אביבית בר זוהר. ברק פכטר, ברק פכטר
אם ריס אחד יפגע, דמך בראשך/ברק פכטר, ברק פכטר

בתחילת השבוע, שילחה עצמה הדיירת בעלת התוספות המוגזמות אל עבר מרכז הקניות "דיזינגוף סנטר" שבתל אביב, שם עברבהונותיה טיפול עשרת אלפים במכון היופי "ביוטי פייס". לאחר קילוף, גילוף וגיזום, קינחה האביבית במריטת גבות בשעווה. סתם בשביל לשמור על הפעה רעננה ומופתעת.

אביבית בר זוהר. ברק פכטר, ברק פכטר
כפרה, נתקעתי ככה, שמישהו יתדלק אותי עם שוקולד!/ברק פכטר, ברק פכטר

בזמן הטיפול, הבחינה המטופלת בלא אחר מאשר אלכס מורזוב, הזכור לכולם מתכנית ריאליטי אחרת ,"היפה והחנון". רגע לאחר שירד לה האסימון כי מדובר בחבר מהתעשייה, דיווחה הבר זוהר לצלם הפפראצי, וזה רץ לעברו של מורזוב, אך נתקל בהתקף זעם מצידו של החנון, שאף הסתיים בחולצה קרועה. של הצלם, כמובן.

וואלה! סלבס קורעת את החולצה שלה מרוב התרגשות בכל פעם שאלכס עובר בסביבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully