וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: מצעד הסלבס הכי אלימים

וואלה! סלבס

7.4.2012 / 10:40

כמחווה לעשרת המכות של יציאת מצרים, קבלו את מצעד הסלבס הכי אלימים בביצה ההוליוודית. וואלה! סלבס הגנה עצמית

כריס בראון תקף את ריאנה

בשנת 2009, דיווחו מהדורות החדשות כי כריס בראון נמצא במעצר לאחר שתקף בחורה ועקב כך, לא יגיע עם זוגתו, ריהאנה לטקס פרסי הגראמי, שם אמורים היו השניים להופיע. מאוחר יותר התברר שהבחורה המותקפת היא לא אחרת מאשר זוגתו של בראון, לאחר שהופעות של השניים בוטלו ותמונות שלה, חבולה ומדממת דלפו לתקשורת.

מתברר שהודעת טקסט שהתקבלה בטלפון הנייד של בראון מבחורה אלמונית, הצליחה להרגיז מאד את רירי וזו לא הסכימה להפסיק לצרוח. בין השניים פרץ וויכוח סוער, בסיומו השליכה הזמרת העצבנית את מפתחות הרכב מהחלון. בראון הקריזיונר יצא מהאוטו, שלף משם את ריהאנה והחטיף לה מכות עד שזו איבדה את הכרתה.

שלוש שנים אחרי, ריהאנה מזמרת על חיבתה לאלימות ומנהלת רומן וירטואלי עם בראון דרך חשבון הטוויטר. אכן, ביזאר קשה.

כריס בראון, ריהאנה. AP
זה מה שאני אעשה לך כשנגיע הביתה/AP

נעמי קמפבל השליכה טלפון סלולארי

מתברר שפתיל קצר ועצבים רופפים, לא ממש נעלמים גם כשאת נחשבת לאחת הנשים הכי יפות בעולם, עם חשבון בנק מתפוצץ ומיליוני מחזרים מסביב לגלובוס. בשנת 2007, דוגמנית העל, נעמי קמפבל, נשלחה לחמישה ימי עבודות שירות בניקיון רצפות במחסן השייך למחלקת הסניטציה של עיריית ניו יורק.

לא היתה זו משטרת האופנה ששלחה אותה לשם על פשע קרוקס, אלא דווקא בית המשפט, שלא ממש התרשם מהעובדה שקמפבל התעצבנה על העוזרת האישית שלה והשליכה עליה, בהתקף זעם מטורלל, טלפון סלולארי. העוזרת כאמור, לא ויתרה והגישה תביעה בבית המשפט ואפילו זכתה בפיצוי כספי מפנק פלאס השפלה פומבית לבוסית לשעבר.

נעמי קמפבל בטקס הענקת פרסים של המגזין GQ, 2002. GettyImages
זורקת טלפונים. נעמי/GettyImages

ראסל קרואו תקף עובד קבלה בבית מלון

השחקן זוכה האוסקר, ראסל קרואו, כנראה ממש אוהב את אשתו. ערב אחד, בזמן ששהה בבית מלון בניו יורק, לצורך קידום סרט חדש, החליט בשעה ארבע לפנות בוקר שהוא מתגעגע לאשתו שנשארה באוסטרליה ודרש מעובד קבלה בבית המלון, בו שהה, ליצור עמה קשר. כשזה לא ממש הצליח, התעצבן ההוליוודי, הרים מכשיר טלפון שהיה במקום והשליך על פניו של העובד האומלל. כוכב "גלדיאטור" העצבני התנצל, שילם פיצויים ואז שוחרר לביתו, לאחר שהופיע בבית המשפט כשהאישומים נגדו היו תקיפה מדרגה שניה ואחזקת נשק.

ראסל קרואו מקבל כוכב בשדרות הכוכבים של הוליווד. Jason Merritt, GettyImages
תרחיקו ממנו טלפונים. ראסר/GettyImages, Jason Merritt

מל גיבסון שבר לחברה שלו את השיניים?

מל גיבסון חשב שזכה בלוטו כשמצא, רגע אחרי הגירושים שלו, את אוקסנה גריגורייבה הצעירה ממנו בכחמש עשרה שנים, והכניס אותה להריון. הבעיה: המוסיקאית המזרח אירופית, הגישה בשנת 2010 תלונה במשטרת לוס אנג'לס, נגד גיבסון והאשימה אותו בתקיפה. לטענתה, ערב אחד, במהלך ויגוח בין השניים, היכה אותה הכוכב בפניה, שבר לה מספר שיניים וגרם לה לזעזוע מוח. מצידו של גיבסון אגב, מכחישים את הדברים וטוענים כי היא האלימה מבין השניים. לטענתם, במהלך הויכוח ברחה אוקסנה אל מחוץ לבית, השליכה את עצמה על הדשא, וכשחזרה טלטלה את התינוקת המשותפת שלהם באוויר. למי אתם מאמינים?

מל גיבסון, אוקסנה גריגורייבה. Kevin Winter, GettyImages
מי תקף את מי? מל ואוקסנה/GettyImages, Kevin Winter

סנוקי מרביצה בשביל הכיף

חשבתם שקים קרדשיאן וליהיא גרינר טראשיות? תחשבו שוב. לצידה של סנוקי, אפילו קרדשיאן וגרינר נראות כמו בנות אצולה אוסטרו-הונגריות מתורבתות. סנוקי הננסית, אולי הכוכבת הכי גדולה שיצאה מטראש הריאליטי "חוף ג'רזי", מקפידה אחת לכמה פרקים להסתער על חבר אחר בקאסט באגרופים ואלימות מילולית משובחת. הסיבות לא באמת רלוונטיות, פעם אחת היא יכולה להכות בכל הכוח עקב פיסת רכילות ששמעה על עצמה, ופעם אחרת סתם כי היתה שיכורה והרגישה שמישהי אחרת הניחה טלפיה על בן זוגה. תרבות במיטבה.

בוי ג'ורג' כלא נער ליווי בביתו

השנים האחרונות לא היו כל כך טובות עבור הזמר ההורס בוי ג'ורג'. שנתיים לאחר שדיווח על שוד פיקטיבי, שהתבצע כביכול בדירתו שבמנהטן (שם נמצאו גם כמויות מסחריות של קוקאין), ב-2009 נחתה על הכוכב עוד צרה. נער ליווי שהוזמן לביתו שבלונדון, האשים את הזמר בכך שכלא אותו בדירתו. ג'ורג' מצדו, סיפר שנער הליווי ניסה לגנוב תמונות אישיות ממחשבו. השופט פחות התרשם מהגילוי של ג'ורג', שהפציע במקום כשהוא במצב נפשי מעורער והכריע כי הזמר ככל הנראה תכנן את הכל מראש. בפסיקתו כתב השופט: "בוי ג'ורג' שלל את כל זכויותיו וחירותו של הנער ללא הסבר או הצדקה". תכלס

בוי גורג בעבודות שירות. מערכת וואלה!
מאמי, אתה עושה גם פאנלים? ג'ורג' בעבודות שירות/מערכת וואלה!

שאנן דוהארטי בעטה בבן הזוג שלה

אי שם בניינטיז, כששאנון דוהארטי עוד ענתה לשם ברנדה וולש מ"בוורלי הילס 90210", החליטה הכוכבת שהיא לא מוכנה לסבול יותר את החבר שלה ובמקום לבעוט אותו אל מחוץ לחייה, זו פרצה במתקפת אלימות חסרת תקדים.
לפי הבויפרנד הפצוע, שאנון עטה עליו בבעיטות, אגרופים ויריקות, בשעה שהוא בכלל ניסה להבין מה עשה לה. זו אגב, לא הפעם האחרונה ששאנון התנהגה באלימות. במרוצת השנים נשמעו לא מעט תלונות על האטיטיוד הבעייתי של דוהארטי.

שנון דוהרטי. GettyImages
בועטת. שאנון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully