וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צהובון: למדונה יש חמש כפילות

שירות וואלה! סלבס

3.4.2012 / 16:18

לא רק סדאם חוסיין: לרגל המופע החדש שלה, מדונה תצטייד בחמש כפילות, אותן היא מלמדת בימים אלו איך ללכת, לדבר ולהתנהג בדיוק כמוה. וואלה! סלבס דיווה זה לא זיוה

לידיעת צלמי הפפראצי הישראלים: אם חשבתם שבביקור הקודם מדונה עשתה לכם חיים קשים, תחשבו שוב. על פי הצהובון "הנשיונל אינקווירר", המלכה האם הצטיידה לאחרונה בלא פחות מחמש כפילות.

על פי הצהובון, אסתר, שידועה בקנאות כמעט אובססיבית לפרטיות שלה, שכרה את שירותיהן של חמש בנות שדומות לה, על מנת שאלו יסתובבו איתה במהלך מסע ההופעות הקרוב ויעזרו לה לתעתע באויב, משמע - צלמי הפפראצי. "זה היה רעיון שלה", סיפר המקור, "היא החליטה לעשות את זה מטעמי בטיחות וגם בשביל שתוכל להנות מהשהות שלה בכל מדינה".

מדונה מופיעה בסופר בול 2012. Christopher Polk, GettyImages
זה רק נראה יקר/GettyImages, Christopher Polk

אם לא די בכך, בימים אלו, כך טוען המקור, המדונה מעבירה לכפילות שיעורים פרטיים בנימוסים, הליכות ובעיקר איך מתנהגים בדיות כמוה. "חמש הבנות יראו בדיוק מדונה. היא באופן אישי מעבירה להם שיעורים באיך לדבר, להתנהג וללכת", לרלר המקור והסביר, "במהלך סיבוב ההופעות, הבנות יצאו מהמלון לפניה, על מנת לבלבל את הצלמים, וכך היא תוכל להנות מטיולים, מסעדות ותערוכות באותן הארצות". אז זהו, שכבר לא.

גם לוואלה! סלבס יש כפילות, קוראים להן ביונסה ואנג'לינה ג'ולי.

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully