וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעדי: תמונות ראשונות של טובי מגווייר בתל אביב

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

31.3.2012 / 0:00

בלעדי: בזמן שכולם מחפשים אותו בירושלים, טובי מגווייר ההוליוודי, בילה בכלל בבית מלון בתל אביב. וואלה! סלבס תקתקה אותו ואפילו החליפה כמה מילים. וואלה! סלבס אינגליש

תמונות ראשונות: רגע לפני שמדונה נוחתת בארץ ומכניסה את כל צלמי הפפראצי לכוננות ספיגה, בשקט בשקט, נחת לו בתל אביב השחקן ההוליוודי החתיך, טובי מגווייר ("ספיידרמן"). מגוויר, 36, נחת בישראל ביום חמישי האחרון על מנת לכבד בנוכחותו איוונט משפחתי של ברי המזל מצד אשתו היהודיה, ג'ניפר מאייר.

טובי מגוויר. ניר פקין
יא אבא, יש פה צלם/ניר פקין

בזמן שהשמועות דיברו על כך שהשחקן הנחשב נסע ישר לירושלים, מגוויר מבלה את סוף השבוע דווקא בתל אביב. כצפוי, החבורה בחרה לבלות את הימים במרכז בבית מלון נחשב ושכרו שתי סוויטות מפוארת עם נוף מפואר לא פחות. בחסות החשיכה, יצא טובי עם אישתו ושני ילדיו הקטנים לפארק השעשועים הצמוד למלון, על מנת שיוכלו לשאוף אוויר ישראלי ולשחרר קצת אנרגיה.

טובי מגוויר. ניר פקין
תתעלמו ממנו ותרוצו למלון/ניר פקין

בזמן שהילדים השתוללו להם בפארק, גילה אביהם הכוכב שהם לא לבד, וכי וואלה! סלבס משקיפה מהצד. במקום לדגמן התעלמות, טובי החתיך הפנה את הגב, וברח כל עוד נפשו בו.
בזמן הצלם של וואלה! סלבס ניסה בסך הכל להסביר לו שהוא עושה את עבודתו נאמנה.

טובי, לא תחייך לעם ישראל?
"אני בסך הכל מנסה לחיות את החיים שלי". אויש תנוח.

אל דאגה, ישנן מספיק הזדמנויות לתפוס תמונה של הכוכב, היות ומגוויר יבלה בארץ לא פחות משבוע, במהלכו יטייל בין אתרי התיירות השונים. ביום ראשון עתידים השחקן ומשפחתו לנסוע לירושלים, שם כבר שריין לעצמו חדר במלון מפואר אחר. אל דאגה, מי שלא יתקל בו בטעות, יוכל לחזות בו מקדם אפליקציה חדשה בה השקיע לאחרונה לא מעט מזומנים.

וואלה! סלבס התחפשה פעם לכוכבת הוליוודית, ישבה בבית ונופפה לאנשים מהחלון. האנשים עם החלוקים הלבנים אמרו לה להפסיק.

טובי מגוויר. ניר פקין
הוא עדיין פה?/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully