וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: גם כוכבים מתבגרים

וואלה! סלבס

31.3.2012 / 11:41

רגע לפני שהם מפתחים קשרי זוגיות עם מזרקי הבוטוקס, ילדי הפלא של הוליווד צריכים להפוך מזאטוטים זבי חוטם לסלבריטאים מהשורה הראשונה. קבלו את מצעד הכוכבים שהצליחו, וגם את אלה שלא.

סקרלט ג'והנסון - 27

סקרלט ג'והנסון התחילה את הקריירה שלה כשהיא נראית כמו ילד מזרח אירופאי מבולבל מינית. הפנים החיוורות והשיעמום שניכר בפניה, הצליחו להקסים כמה סטייליסטים שזיהו את הפוטנציאל, נחתו עליה עם ארבע טון מייק אפ, תוספות שיער (לא 170 כמו של אביבית בר זוהר, אבל לא רחוק מזה) והצליחו ליצור את אחת הנשים הכי יפות שיש להוליווד להציע.

מקולקי קאלקין - 31

בתחילת הניינטיז שכחו אותו בבית. קצת יותר מעשרים שנה אחרי, שכחו אותו בכלל. מקולי קאלקין, הילד המתוק שצווח את נשמתו עם הידיים על הפנים, הצליח להרוויח מספיק כסף כדי שההורים שלו יתגרשו וירמו אותו במיליונים. אם לא די בכך, גם הבחורה שהתחתנה איתו, נעלמה עם סכום כסף עצום. אך למרות הכל, הצליח הבלונדי לשמור על שפיות וחיוך פוטוגני.

האחיות אולסן - 25

השמועה אומרת שכלכלת קולומביה פורחת בזכות הרגלי החגיגות של האחיות אולסן. השתיים שנחתו אצלכם בטלוויזיה כשהיו בנות שנתיים וחצי, הצליחו לשמור על מעמדן במשך עשרים שנה. את השנים האלה הן ניצלו כדי להפוך למעצמת על של איפור, הלבשה, סטיילינג ועוד מלא דברים שהשתיקה יפה להן. אבל היי, שימשיכו לבלות, זה לא שבארה"ב יש חוק BMI ביזארי שירדוף אותן.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

דרו ברימור - 37

הרבה חיוכים עקומים נרשמו ברזומה של דרו בארימור מאז דהרה אל האופק עם אי.טי. בארימור, שהתחילה את הקריירה שלה כילדה מתוקה, הבינה מהר מאוד שהוליווד אוהבת ילדים רעים ושינתה תדמית מקצה לקצה. פניה נמרחו באיפור מוגזם, התמונות שלה הפכו לפרובוקטיביות והיא היתה עסוקה בלהסניף ולשתות כל דבר אפשרי. כדי לציין שכל זה קרה לפני שהיא חגגה 15. כיום, ברימור המבוגרת, הנקייה והרצינית מנהלת חברת הפקות פרטית ומדגמנת שיק בכל הכוח.

לינדזי לוהן - 25

לפני עשרים שנה, מי שהסתכל על לינדזי לוהן, יכול היה לחשוב כי מדובר במלאך ג'ינג'י בלתי מזיק. אבל אז כתומת השיער גדלה, חימצנה, גילתה את נפלאות הנרקוטיקה, האלכוהול, הנהיגה בשכרות ובתי הסוהר של ארצות הברית. אחרי שהנמשים שוייפו, והשיניים הוחלפו בדגם שטרם נרקב משימוש יתר בחומרים אסורים, לוהן הצליחה לאסוף את עצמה לכדי דמות פרזנטטיבית ומשלימה מהפך, מבילבי לבימבו.

אליסה מילאנו - 39

פעם היא היתה צעירה, יפה וחדורת אמביציה, היום אליסה מילאנו היא בעיקר שחקנית מוכשרת שעסוקה רוב הזמן בפיתוח רעיונות שיהפכו את העולם למקום יפה יותר. מילאנו, שכיכבה בלא מעט סדרות טלוויזיה מצליחות, מקפידה לתחזק חשבון טוויטר פעיל במיוחד ובמקביל עובדת על סטארט אפ שיאפשר לשלם בחנויות עם מחזיק מפתחות. או משהו כזה.

נטלי פורטמן - 30

אולי אחת הנשים הכי שוות בהוליווד, זו שגם כשהיא לא מדברת עברית, לא מתקרבת לישראל ולא עושה לנו יחסי ציבור על חשבון הברון, אנחנו גאים להכתיר אותה בתור מלכת הישראלים. פורטמן התגלתה כילדה קטנה ומוכשרת ב"ליאון" והפכה עד מהרה לאחת מהכוכבות ההוליוודיות הכי מבוקשות. אז מה אם פעם היא לבשה שמלות מהסיוטים ודיגמנה עור פנים בעייתי, זה לא אומר שהיא לא ראויה לתואר הכוכבת הכי לוהטת והטרנספורמציה הכי מרגשת שיש להוליווד להציע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully