וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושה לנו פריחה: סלבס צבועים

הם לכאורה לא סובלים את הפפראצי ומוכנים להתעמת עם הצלמים. בד בבד, הם ימכרו את אמא שלהם בשביל קמפיין. וואלה! מציגה את הדברים המרגיזים, שעושים לכולנו פריחה

רכילות היא הגילטי פלז'ר שכולם אוהבים להתנער ממנו. מעטים מוכנים להודות שהם צורכים, מחפשים ואוהבים להתפלש בכל הצהוב הצהוב הזה. אבל כמעט כולם עושים זאת בתאווה השמורה לפחמימות שנטבלו בשמן עמוק. ניחא, אנחנו לא נעלבים, אנחנו יודעים את האמת ומבטיחים לא לספר. אבל אם יש דבר שאפילו אנחנו, נשמות רכות וחמודות שכמותנו, לא מסוגלים לספוג, זה סלבס שמצהירים בכל הזדמנות, כמה הם סולדים מהעולם השטחי הזה בתוכו ובזכותו הם מתקיימים.

מכירים את התמונות עם פליט הריאליטי התורן שמנסה לכסות את עדשת המצלמה עם ידו המשומנת? ואת המשפט השחוק לעייפה של הזמר שהוציא סינגל וחצי: "אני מעדיף לדבר על המוזיקה שלי"?, ומה עם הזוג הטרי (הוא שחקן שעושה רק תיאטרון ומת לקבל תוכנית בקשת והיא דוגמנית שעשתה איזה ריאליטי לוהט אבל לא סוגרת קמפיין) שמחמיץ פנים אל המצלמות באיזה בית קפה תל אביבי רותח? ברור שכן. הגיוני, נכון? לא כולם נולדו עם קומפלקשן של קייט מוס ורוצים שיצלמו אותם בכל רגע נתון. אבל מה אם יספרו לכם שאותו זמר, יומיים אחרי, שולח את המנהלת שלו להתחנן שיגיעו לסקר את הפרסומת החדשה שלו, או שהדוגמנית שרק לפני דקה כמעט הזמינה לצלם הפפראצי משטרה שתעיף אותו מעליה, מוכנה לדבר הגירושין הטריים בשביל קמפיין חדש? ועוד לא אמרנו כלום על היציאה מהארון בתזמון מופתי עם אלבום חדש אחרי חמש שנות היעלמות מהרדאר.

עושה לנו פריחה - כל הכתבות
אפשר להגיע לבית הספר בצורה נעימה יותר?
די כבר עם השימוש המיותר בשואה
אתן לא ממש חייבות את כל אביזרי האופנה
נהגים איטיים - פנו את הנתיב השמאלי

לינדזי לוהן. GettyImages
"תפסיק כבר לצלם!". לינדזי לוהן/GettyImages

אז כן, בואו נקרא לילד המפורסם בשמו: סלבריטאי ישראל, אתם צבועים, וזה עושה לנו פריחה. אותם אנשים שביום יום דואגים לסלוד בקול ממדורי הרכילות, בזים לפפראצי, בחיים לא תתפסו אותם צופים בגיא פינס או בחדשות הבידור, מתייצבים לשורת מקהלה מתואמת להפליא בכל אירוע שבו מציעים להם מתנות חינם. בגדים, שעונים, נעלים, הופעות, סרטים, מניקור, הלבנת שיניים, אוגרים, דרדסים, חמוסים – זה בחינם? הם יהיו שם, יתראיינו, ישעשעו (מי יותר ומי פחות) ויספקו את ליטרת הבשר הנדרשת. ומה עם פפראצי "בהפתעה" בזמן שהם בדיוק נופשים במלון שקר כלשהוא על חשבון היחצ"ן? הם יקפצו על המציאה מבלי למצמץ, מתייצבים עם פרצוף של "אוי לא ידענו שיש פה צלם".

אז נכון, חשוב לומר שלא כולם צבועים, אינטרסנטיים ואוכלי חינם ויש לא מעט, שפיהם ולבם שווים. אבל אלו שכן, ואתם יודעים מי אתם, סביר שימשיכו לבוז לרכילות אבל גם לצרוך אותה בדבקות, ללעוג לצלמי הפפראצי, אבל גם להתקשר אליהם. זה לא חייב להיות ככה. פשוט תודו שאתם לא יכולים בלעדינו. חג שמח ומלא מתנות חינם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully