וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: עופר ניסים יחמם את מדונה בישראל

וואלה! סלבס

27.3.2012 / 13:05

אחרי שיצר רמיקס עבור המופע החדש שלה, מדונה שוקלת בימים אלו את האפשרות כי הדי.ג'יי והיוצר, עופר ניסים, יהיה זה שיחמם אותה במופע הבכורה שלה בארץ. וואלה! סלבס מפרגנת

מתברר שהשמועות נכונות: מדונה אוהבת להקיף את עצמה בישראלים. אחרי שנתנה לגיא עוזרי לנהל לה את החיים, שכרה את שירותי האבטחה של הגרוש של לינוי בר גפן ולקינוח התמכרה לקבלה, מדונה שוקלת בימים אלו לצרף את הדי.ג'יי הישראלי בעל הקריירה הבינלאומית, עופר ניסים, כמופע החימום שלה בפתיחת סיבוב ההופעות העולמי שלה בארץ הקודש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איי לאב ישראל. מדונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי גורמים בהפקה, המדונה, שכבר הכריזה לאחרונה על הרמיקס של ניסים לשיר "girl gone wild", כרמיקס הרשמי שלה, שוקלת בימים אלו ביחד עם המפיק הישראלי, שוקי וייס, להעניק לו את הכבוד עליו חולמים רבים, ולהיות זה שיחמם את הקהל שיגיע למופע שלה בישראל. מה שאומר, שבמידה והדבר אכן יקרה, הדי ג'י המפורסם, יזכה לכבוד לו זכה בסיבוב ההופעות האחרון, הדי ג'י הבינלאומי, פול אוקנפלד.

כזכור, אסתר הכריזה בחודש שעבר כי תפתח את מסע ההופעות העולמי שלה בישראל ולאחרונה, לאור הדרישה הרבה לכרטיסים, אף הודיעה שהיא מוסיפה עוד מופע, אותו כינתה "מופע השלום".

מהפקת המופע נמסר: "האפשרות הזו אכן נבחנת, אך נוכל לקבל החלטה רק לאחר שמדונה תאשר את מופע החימום הבינלאומי".

וואלה! סלבס מחממת את המופע המרכזי כל ערב בפוסיקט. שווה לראות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully