וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיאטה הדוחה של ג'נוארי ג'ונס

שירות וואלה! סלבס

27.3.2012 / 12:26

חשבתם שדיאטת מיצים זה מגעיל? כנראה שלא שמעתם על הדיאטה של כוכבת "מאד מאן", ג'נוארי ג'ונס, שסיפרה כי היא בולעת כל יום קפסולות שהוכנו מהשלייה שלה. וואלה! סלבס בבעע

כוכבת "מאד מאן" היא אולי אחת הנשים הכי פחות אהובות בביצה ההוליוודית. השמועות על הביצ'יות שלה וההתנהגות המתנשאת כלפי השחקנים האחרים, הספיקו כבר לעשות את דרכן לכל צהובון במדינה.

עכשיו, לאחר שביססה את מעמדה ככלבתא מהגיהנום, ג'נוארי ג'ונס עובדת על תואר חדש: "מלכת הגועל נפש". בראיון למגזין פיפל, נשאלה ג'ונס איך היא מצליחה לנהל חיים נורמאליים רגע אחרי הלידה, כשהיא גם מככבת בתכנית טלוויזיה נצפית ביותר וגם אמורה לנהל חיי משפחה.

ג'נוארי ג'ונס. Alberto E. Rodriguez, GettyImages
טעים לך? ג'ונס/GettyImages, Alberto E. Rodriguez

ג'ונס מצידה סיפרה על הקושי בלעבוד שעות ארוכות ואז לחזור הביתה לתינוק חדש. "יש לי דולה נהדרת", הכינה את הקרקע לקראת הפצצה הדוחה, "היא דואגת שאני אקח ויטמינים ואשתה תה בריאות". עד כאן הכל טוב ויפה, אלא שאז, רגע לאחר ההסבר על התפריט הבריא שלה, הנחיתה ג'ונס את הסקופ: "אני לוקחת קפסולות שהוכנו מהשלייה שלי". כן, קראתם נכון. מהשלייה.

"אנחנו היונקים היחידים שלא אוכלים את השלייה של עצמם אחרי הלידה", סיפרה למראיינת המבועתת והסבירה, "השלייה מיובשת ונטחנת לכדי כדורים ואת זה כדאי לקחת פעם ביום. אני ממליצה לכל האמהות הטריות לעשות את זה, זה לא כישוף או משהו, זה בריאות". לא, זה מגעיל.

וואלה! סלבס מטגנת את השחורים שהיא שולקת מהפנים. אומרים זה סגולה לחיים ארוכים.

עוד מטורללת מחו"ל: מדונה מעודדת שימוש בסמים

לא נעים: סופי מ"האח הגדול" לא עוברת סלקציה במועדון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully