וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסלבס בודקים: למי יש את הבטן הכי שטוחה

יוני פרוים

26.3.2012 / 17:02

רגע לפני הקיץ הגיעו הסלבס להשקת ערוץ האופנה הישראלי והשוויצו בפיגורה הלוהטת שלהם. כולם חוץ מקובי פרץ שסיפר שהוא מצמיח כרסונת. וואלה! סלבס פחמימה, או מה?

דייב שחר

צילום: דייב שחר
עריכה: רן צימט

הקיץ כבר בפתח ויחד עמו נכנס לחיינו גם ערוץ האופנה החדש, שיזכיר לכולם למה בגדים זה חשוב, ודיאטה זה אפילו יותר חשוב. לערב השקת הערוץ החדש, שהתקיימה באולם האירועים "שבע", הוזמנו סלבריטאים רבים שהרשו לעצמם ללבוש את הבגדים הכי שווים שיש להם בארון, להשוויץ בפיגורה הלוהטת עליה עמלו כל החורף ולהתלונן על הטרנדים הכי מאוסים.

"אני עשיתי דיאטה", גילתה בחיוך דפנה לוסטיג והוסיפה שהיא אוכלת לפי סוג הדם שלה, "אני צריכה לאכול חלקים פנימיים של פרות!". בן זוגה, אסף הראל, סיפר שהוא מחליף מדי שבוע את צבע המזון שלו: "היה לנו שבוע ירוק ואז שבוע כתום". בניגוד אליהם ענבר שנהב, אקס "מעושרות", הודיעה שהיא מתעמלת בשיגעון וזו הסיבה האמיתית לזרועות המישל אובמה שלה ולדלדול החסר.

קובי פרץ, שהגיע עם אשתו המהממת, סיפר שהוא בכלל בענייני גידול פאוץ' בכרס התחתונה. בניגוד אליו, הזמרת ג'ולייטה הודיעה שהבטן שלה שטוחה, והוסיפה למי שעדיין תהה: "אין לי בעיה עם הבטן". באמת דאגנו.

קארין כהן בחרה לפנק את הגולשות בטיפ באופנה: "כשאתם לובשות משהו שהוא לוס, אז לא רואים שעליתן במשקל. אז עד שאני ארד אני לובשת לוס". כן, הרזון מעורר הקנאה של כהן מרגיש לה כמו שומן, מה שגורם לה לפלוט לאוויר העולם את הוידוי: " קארין כהן הכי אוכלת סרטים על איך שהיא נראית לפני שהיא יוצאת לים".

עוד סיפקו הכוכבים טיפים לקראת הקיץ הקרב ובא: לוסטיג הודיעה לקהל הזכרים הצופים שכדאי שיפרדו ממכנסי הדגמ"ח שלהם: "למה אתם צריכים את כל הכיסים האלה?". דפנה סיכמה את זה במספר טיפים פרקטים: "לא חולצות בטן כשיש בטן, לא חצאיות מיני כשיש רגליים" ורק קארין הודתה: "גם לי יש טעויות אופנה". מה-את-אומרת.

וואלה! סלבס לבשה פעם שמלת זהב ובסוף מלא דתיים רקדו סביבה. למה ככה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully