וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: ערן עובר לתל אביב ומתכנן טיסה לחו"ל

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

26.3.2012 / 13:23

רגע אחרי שנבעט מבית האח הגדול, ערן טרטאקובסקי כבר מוכן לחיים החדשים שלו. לא, הוא לא רוצה תוכנית טלוויזיה, אלא בעיקר לבלות ולעבוד בעבודה מועדפת. וואלה! סלבס מתדלקת

כנראה שהפרידה של ערן טרטאקובסקי מבית "האח הגדול" (ומסער סקלי) השפיעה על הביטחוניסט הרגיש יותר ממה שציפינו. בזמן שפליטים אחרים מתרוצצים בין אודישנים ופגישות עבודה שנועדו להשאיר אותם בתודעה רק עוד רגע אחד, טרטקובסקי מכוון לעתיד אחר לחלוטין.

ערן טרטקובסקי, האח הגדול. אביב חופי
ג'ינס מטונף וכפכפים נטולי גרביים. ערן בביזאר/אביב חופי

המודח החתיך השאיר מאחור את נטלי, שחיכתה לו מחוץ לבית בזמן שהוא ואביבית שיחקו ביפה ויחפן, ועבר לדירה של חבר בתל אביב. אמש, באירוע של חברת הטיפוח לשיער "שמן מרוקאי" שהתקיים במועדון ה"טראסק" בנמל תל אביב, סיפר טרטקובסקי שהוא מבולבל, ומרגיש שהוא חייב לחקור את חיי הלילה של תל אביב. אולי כדאי שיחקור קודם את נפלאותיו של מסע קניות שיגאל אותו מהג'ינס המוכתם והכפכפים המאוסים?

ערן טרטקובסקי, יוסי סרור, ליהיא גרינר, האח הגדול. אביב חופי
שלישיית מה קשור. ערן, יוסי וליהיא/אביב חופי

אז לצורך המשימה החדשה שלקח על עצמו, השאיר טרטקובסקי את נטלי בדירה בבאר שבע ועבר להתגורר בדירה של חבר בעיר החטאים, כדי שיוכל לחקור בכל הכוח את כל המועדונים שיש לסיטי להציע. בהצלחה עם זה.

צבי פורטל. אביב חופי
אז תחכה או לא תחכה לאביבית? צבי/אביב חופי

במקביל לחגיגות בעיר הגדולה, ערן סיפר שהוא מתכונן לקראת טיול ארוך בחו"ל, ונכון להיום חוסך כמה שיותר כסף, לטובת המטרה. השוס: טרטקובסקי לא שולל אופציה של עבודה מועדפת, כלומר לעבוד באחד הג'ובים המזכים חיילים משוחררים כמו גיבורנו בצ'ופר כספי מהמדינה . המשמעות היא שייתכן שבקרוב תיתקלו בבחור נאה ומזוקן בתחנת הדלק הקרובה לביתכם. שיא הסטייל.

טום קשתי. אביב חופי
גם הוא פה. קשתי/אביב חופי

עוד נדהמו לשמוע את תוכניותיו של ערן באירוע אמש: ליהיא גרינר, שסיפרה שהיא מעריצה ענקית של פליט הריאליטי, יוסי סרור שהגיע מהצפון במיוחד כדי להשתתף באירוע, חני נחמיאס ובתה שהתעלקו על טרטקובסקי, פליטת "The Voice" דנה דור, טום קשתי מ"המירוץ למיליון", צבי פורטל, רמה מסינגר ועוד כמה פנים מוכרות.

וואלה! סלבס עשתה עבודה מועדפת בחקלאות. עד עכשיו לא הבוס לא החזיר לה את הדרכון.

מה אתם מייעצים לערן לעשות עכשיו, כשהוא סופסוף אזרח?

דנה דור, דה וויס. אביב חופי
החיים הוורודים של דנה דור/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully