וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מיכאל מושנוב מצא דרך להגיע לפרמיירה מניו יורק

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

26.3.2012 / 14:10

מיכאל מושונוב לא יכל להגיע לפרמיירת "חתולים על סירת פדלים" בכיכובו, אז הוא שלח ברכה מצולמת מניו יורק. החברים המפורסמים בקהל התרגשו. וואלה סלבס תפוח גדול

צילום מסך

כוכבי הסרט הישראלי החדש "חתולים על סירת פדלים", התקבצו אמש (ראשון) בסינמה סיטי על מנת לצפות בסרט המגניב, אך רק שחקן אחד העדיף לוותר על התענוג על מנת להגשים את החלום שלו בניו יורק.

מיכאל מושונוב, שהבריז מפרמיירת הסרט, לא התכוון לוותר על הפוקוס שלו באיוונט, אז הוא התחפש לחתול ושלח וידאו הישר מביתו שבניו יורק. בסרטון מושונוב מפרגן ליוצרי הסרט ולקולגות, ובעיקר מודה למי שנתן לו הזדמנות לשחק דמות שאינה אוטיסטית ("מבול") או כוללת רביצה בתוך טנק (כפי שעשה ב"לבנון"): "אתם יודעים כמה זה קשה לשבת בתוך טנק?", אמר מושונוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חתול תעלול. מושונוב מניו יורק/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד אחת שלא התכוונה לוותר על תשומת הלב שלה היא דנה פרידר, שהגיעה לאיוונט כשהיא נוטפת סקס אפיל ומפזרת אבק כוכבים לכל עבר. היות והיה מי שתאר לעצמו כי נוכחותה של פרידר עלולה לבלבל את צלמי הפפראצי ולהשכיח מהם את העובדה כי יש עוד כמה כוכבים במקום, פרידר התבקשה להגיע באיחור להקרנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
דנה פרידר. אביב חופי
גנבת פוקוס מדופלמת. פרידר לוהטת/אביב חופי

פרידר הגיעה לבית הקולנוע בארבעים דקות איחור, והניחה שבזה סוכם העניין. הבעיה: כמעט כל כלי התקשורת שנכחו במקום עטו על הכוכבת ברגע שזו נכנסה והתעלמו כמעט כליל משאר האורחים המפורסמים, מה שהצליח להרתיח כמה מהם, שבמקום לחלוץ איברים ולמשוך בחזרה את תשומת הלב העדיפו להתמרמר בצד בשקט.

מיכאל הנגבי. אביב חופי
אז את באה לפה הרבה? מיכאל וידידה/אביב חופי

בין הפנים המוכרות שנכחו בהקרנה היה גם מיכאל הנגבי ההורס, שהתרגש מנוכחות פוסטר של סנדרה בולוק והקפיד לפלרטט איתו, מה שהרשים מאד את חברו של הנגבי, פיני טבגר. עוד נצפו: ימית סול שתתחתן בקרוב, יון תומרקין שפירגן לוק א-לה מיכאל אלוני, טל מוסרי ודן תורן.

וואלה! סלבס התחפשה פעם לחתולה ועברה לגור על גג פח זבל לוהט. היא עושה סאבלט, אם מישהו מעוניין.

ימית סול. אביב חופי
אל תתרגלו לשחור, בקרוב אני בלבן. סול/אביב חופי
יון תומרקין. אביב חופי
יפה לי המיכאל אלוני? תומרקין/אביב חופי
טל מוסרי. אביב חופי
מפרגן נוכחות. מוסרי/אביב חופי
חתולים על סירת פדלים. אביב חופי
פרידר וקאסט הסרט/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully