וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלבס מיוזיק: תחנת הרדיו של מיכל אמדורסקי

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

23.3.2012 / 9:11

וואלה! סלבס ו-וואלה! מיוזיק שמחים להגיש לכם את "סלבס מיוזיק", שתארח אחת לשבועיים, סלב שיציג בפניכם את רשימת השירים האהובה עליו פלאס הסברים. תגבירו את הווליום!

האורחת של מדור סלבס מיוזיק הפעם היא מיכל אמדורסקי, ותופתעו לגלות מהפלייליסט המגוון שערכה עבורנו כי הטעם המוזיקלי שלה לא בהכרח מתכתב עם להיטי הפופ שסיפקה לנו לאורך הקריירה שלה.

כן, היא מתחברת מאוד לכוכבות הפופ הגדולות כמו מדונה, ליידי גאגא ובריטני ספירס וגם לקלאסיקות פופ מהאייטיז, אך האמנים האהובים עליה ביותר מגיעים דווקא מעולמות אחרים.

כנסו להאזין לתחנת הרדיו של מיכל אמדורסקי! זה יעשה לכם את היום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מלכה. מיכל/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיכלי, מה האלבום האחרון שקנית?
"בדרך כלל אני לא קונה אלבומים מלאים, אלא שירים ספציפיים שאני אוהבת. אבל קניתי את אלבום ההופעה האחרון של Muse".

האמן האהוב עלייך?
"Muse, עוד מתחילת הדרך שלהם אי שם בשנות התשעים. השיר הראשון שלהם ששמעתי היה 'Showbiz' מהאלבום הראשון שלהם, והתאהבתי. אני מהפנאטים האלה, טסה לכל ההופעות בחו"ל, את סיבוב ההופעות האחרון שלהם ראיתי פעמיים. אני משוגעת עליהם ועל דפש מוד.
"אני חושבת שמת'יו בלאמי (סולן וגיטריסט הלהקה) הוא אחד הגאונים המוזיקליים הגדולים מבחינת ליריקס ולחנים. גם דייב גהאן (דפש מוד)".

איך את צורכת את המוזיקה שלך?
"בעיקר מהאייטיונז. ברכב אני שומעת אלבומים שלמים, בקושי שומעת רדיו. לא אוהבת שמכתיבים לי פלייליסטים. אבל אני מאוד ורסטילית".

את מי עוד תמצאו בתחנת הרדיו של אמדורסקי?
New Order, Coldplay, Spandau Ballet, Depech Mode, מדונה, סינדי לאופר, נוער שוליים, שרון ליפשיץ, אביב גפן, בילי ג'ואל, אואזיס ואחרים.

האזנה נעימה ושבת שלום!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully