וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי תורג'מן: "אני בן זונה במיטה"

יוני פרוים

23.3.2012 / 9:09

שיחה שהחלה עם גילוחים וסכינים, הפכה מהר מאוד לשיחה סקסית על סוגי מריטות במקומות הכי אינטימיים בגוף. עפר שכטר למשל, לא מגלח את הבוש בין הרגליים. וואלה! סלבס סוטה

דייב שחר

צילום: אבי כהן
עריכה: רן צימט

אתמול (ה') בבוקר הגיעו עפר שכטר, כוכב "הישרדות VIP", איתי תורג'מן, אנחל בונני ושלומי קוריאט לאירוע ההשקה של חנות הקונספט של ענקית סכיני הגילוח, "ג'ילט", במתחם כיכר רבין.

בין כוס קאווה אחת לשנייה, דיברנו עם המפורסמים על הרגלי הגילוח שלהם והאם הם באמת משתמשים בסכינים או במכונה. הבעיה: איכשהו (לא באשמתנו. טוב, אולי קצת), השיחה סטתה לנושאים אחרים לגמרי, לדוגמא: האם הם מגלחים את שערות הערווה שלהם? תודו שזו שאלת המאה.

שכטר ענה כי הוא מעדיף את זה טבעי ופרוע כי הוא טיפוס "old fashion". תורג'מן, לעומתו, אמר שהוא אמנם מעדיף להשאיר את המקום טבעי, אך לשמור על סוג של מודעות עצמית (או במילים אחרות: מקצץ פה ושם).

כשנשאלו הבחורים המסוקסים על המין הנשי, רובם סיפרו כי הם מעדיפים את הבחורה שלהם חלקה לחלוטין. כן, שם למטה. "אם לבחורה יהיה קטע ויהיו לה שערות למטה, לא תהיה לי בעיה עם זה. אני אזרום", אמר שכטר ברגישות אין קץ.

את השיחה, סיכם תורג'מן כשביקש לדבר על סקס ועל הביצועים שלו ואף הגדיל לעשות כשפסק "אני בן זונה במיטה. אני אלוף". מה שתגיד.

וואלה! סלבס הייתה מספרת לכם על הביצועים שלה במיטה, אבל היא לא רוצה להרוס לכם את היום, השנה, או החיים כולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully