וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: סופי רוצה להיות מבקרת מסעדות

וואלה! סלבס

25.3.2012 / 0:00

בחירתה של סופי: קמפיינים? תכנית טלוויזיה? אירועים? הצחקתם אותה. סופי קרבצקי, יוצאת "האח הגדול", הכי רוצה להיות מבקרת מסעדות. וואלה! סלבס טוחנת בחינם

סופי קרבצקי רק יצאה מבית האח הגדול וכבר הבינה מה יעודה בחיים. בזמן שיוצאי ריאליטי אחרים פוצחים בריצה מהירה אל עבר קמפיינים, רביצה הפאנלים של תכניות אירוח או סתם גיחות לכל אירוע אפשרי, סופי סימנה לעצמה מטרה אחרת לחלוטין.

"אכלתי היום ב-9 בבוקר סנדביץ' מעאפן! עכשיו אני עומדת לאכול ארוחה אמיתית מחוץ לבית", אמרה קרבצקי כשהיא רובצת במסעדת הסנדביצ'ים של ליהיא גרינר. אבל רגע לפני שנעצה שיניה הכריך האנטריקוט המרגש, נפל לבלונדה האסימון לגבי עמשך הקריירה שלה: "עליתי על זה!", היא נבחה לחלל, "אני צריכה להיות מבקרת מסעדות! זה אני! תפור עלי!", המשיכה, "אני מעריכה אוכל משובח, הבעיה אצלי היא שהכל טעים לי". באמת בעיה.

סופי קרבצקי. שוקה כהן
שמישהו יאכיל אותה כבר!/שוקה כהן

בהמשך הארוחה, לאחר שגרינר הביאה לשולחן את הכריכים המשובחים, זכתה החבורה, שכללה בין היתר גם את שאולי, הארוס של סופי, ואת יריב נתי, הסוכן החדש של הבלונדה, (ובן זוגה של דנה רון), למספר טיפים של ליהי גרינר. החשוב ביניהם היה: תמיד לחייך כשיש לך מצלמה מול הפנים, למרות שלפעמים זה קשה, חייבים לחייך. תמיד. תמשיכי להביא פחמימות והחיוך לא יזוז לשום מקום. מבטיחים.

הטיפ היחיד שיש לוואלה! סלבס לפליטי האח הגדול: קיבלתם כדורים? אל תהיו קקות, תחלקו!

מה הג'וב שאתם הייתם ממליצים לסופי לקחת? בואו לרכל איתנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully