וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ש לאי.טי: אשטון קוצ'ר בדרך לחלל

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

20.3.2012 / 14:10

כן, בזמן שאתם מתלבטים איך לבזבז את השקלים הבודדים שיש לכם בכיס, שחקן הקולנוע שילם מאתיים אלף דולר למקום בחללית של ריצ'ארד ברנסון. וואלה! סלבס עפה על עצמה

אשטון קוצ'ר משועמם. כנראה שהפרידה מאשתו, דמי מור, אישפוזה הכפוי במכון גמילה ביוטה, השמועות על הרומן החדש שלו וכל שאר הדברים המרעישים שקורים לו בחיים, לא מצליחים למלא את החלל שיש לו בבטן.

אז במקום ללכת ללמוד שפה חדשה או לקחת קורס בריקוד בשביל להפיג את השעמום, שחקן הקולנוע הכניס יד לכיס, שלף משם 200 אלף דולר ושילם על מקום בחללית של המיליארדר הבריטי החתיך ריצ'ארד ברנסון. לא, אין הנחות סלבס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ועל זה נאמר: חתיך על חלל!! קוצ'ר/מערכת וואלה!, צילום מסך

קוצ'ר לא לבד. חמש מאות עשירים ומשועממים כבר נפרדו מהסכום הזה, תמורת מקום במסע המטורלל לחלל החיצון, אך קוצ'ר היה היחיד שהצליח גם לגרום לברנסון לכתוב על זה בבלוג הפרטי שלו: "אשטון נרגש כמונו, להיות בין הראשונים שיחצו את הגבול האחרון (וחזרה) עמנו ולחוות את הקסם האמיתי שיש בחלל החיצון". עוד כתב המיליארדר, "אשטון הצטרף לקבוצת חלוצים מתרחבת הנמצאים בדרכם לקראת חוויה משנה חיים ונחושים לקחת חלק בדפי ההיסטוריה". לנו זה נשמע סתם כמו דרך מוזרה לפרק כ-800 אלף שקלים.

אל דאגה, החלל הוא ממש לא הגבול האחרון אותו מתכוון ברנסון לחצות בזמן הקרוב. ההשקעה האחרונה של המיליארדר הבריטי היא צוללת שתוכל לקחת את כולנו (תמורת הסכום המתאים, כמובן) לסיבוב קצר על קרקעית האוקיינוס.

וואלה! סלבס משיקה יוזמה חדשה, סיבוב בנבכי המוח המעופש שלה, זה באמת הגבול האחרון.

מה הדבר הכי משוגע שאתם הייתם עושים עם 200 אלף דולר?
בואו לספר לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully