וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוזי אודנל מתחרפנת

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

19.3.2012 / 14:24

אפילו אופרה ווינפרי לא יכלה להתמודד יותר עם התקפי הזעם של אודנל, והעיפה את התכנית שלה מהרשת החדשה. איש הפקה: "זה היה פאקינג גיהנום". וואלה! סלבס אשה שטן

הלסבית הכי זועמת בטלוויזיה, רוזי אודנל, עברה את כל הגבולות. מי שעשתה קריירה מהיותה מרירה אך משעשעת, גילתה את פרצופה האמיתי מאחורי הקלעים של תכנית האירוח החדשה שלה ברשת OWN, של אופרה ווינפרי. אנשי הפקה, או כמו שהם מכנים את עצמם, "ניצולים" של התוכנית, סיפרו לאתרי רכילות בהוליווד כי אודונל יצאה מדעתה, צווחה, איימה והשתוללה בכל פעם שמשהו לא מצא חן בעיניה.

יום אחד החליטה הדיווה שהיא לא מרוצה מתנאי ראיון שהיחצנית שלה סידרה לה, ופתחה בשאגות אימים מאחורי הקלעים, כשהיא משאירה את היחצנית מיבבת בבכי מר. "זה היה נורא", מספר איש הפקה, "היא לא עצרה לרגע, רק צעקה והשפילה אותה מול כולם".

רוזי אודונל מתוך "own". Frederick M. Brown, GettyImages
למי קראת קרייזי? אודונל/GettyImages, Frederick M. Brown

פעם אחרת אודנל, שכנראה התלהבה מעניין ההשפלה הפומבית, החליטה לצווח על במאי התכנית, אשר במקרה מביים כבר שנים ארוכות את התכנית של הביג בוס, ווינפרי. הסיבה הרשמית: הוא השתמש בזווית צילום שלא מצאה חן בעיניה. בין אלה שנכחו באירוע ההשפלה, 150 אורחים שישבו בקהל המומים אל מול ההתנהגות הבהמית.

כאילו לא די בזאת, רוזי המטורללת פיטרה את מנהל הבמה שלה כי טענה שהוא מתעלם מקיומה, ובעטה החוצה את מנהל הלהקה זוכה שני פרסי האמי של תכניתה, כי לא ידע לנגן שירי מחזות זמר שהפילה עליו בשידור חי. הוא בתגובה לא נשאר חייב ואמר: "אני מצטער שאני לא יודע את כל השירים בעולם בעל פה. יכולת לתת לי הודעה מוקדמת אם רצית שיר ספציפי".

התלונות הגיעו גם לאוזניה של אופרה, אשר החליטה שאחרי חמישה חודשים בלבד ונתוני רייטינג שקוצצו בחצי, מקומה של התכנית הוא בפח האשפה של ההיסטוריה. כאשר הודיעה על ביטול התכנית בעצמה, רוזי לא היתה עם הצוות שלה כדי לקבל את החדשות, אלא התעלמה מההודעה ורק צייצה בחשבון הטוויטר שלה כמה כיף לה בברודוויי.

וואלה! סלבס פיטרה פעם את המנקה במשרד שלה כי ניסתה לקרצף לה את השומה מהפנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully