וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליידי גאגא מגלה לאופרה את הכל

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

19.3.2012 / 12:44

רגע לפני שליידי גאגא גוזרת על עצמה שתיקה ארוכה, אופרה ווינפרי זכתה להיכנס לבית בו גדלה בניו יורק ולפטפט איתה על הכל. וואלה! סלבס נולדה ככה

אופרה ווינפרי יצאה מהאולפן הממוזג שלה ושינעה את עצמה אל הבית בו גדלה ליידי גאגא בניו יורק, רק בשביל לראות איפה גדלה הזמרת הכי ביזארית בעולם, ליידי גאגא, ולשמוע את אשר על ליבה. "כשאני בעיר, אני ישנה פה למעלה, בקומה השניה", סיפרה הזמרת בראיון. בהמשך סיפרה, כי החזרה אל חדר הילדות שלה משפיע עליה מאד, מחזיר אותה לתקופת בית הספר היוקרתי בו למדה בניו יורק, שם תלמידים אחרים היו מתעללים בה. "פעם אחת זרקו אותי לפח האשפה", והוסיפה, "לא עשיתי כלום כדי שזה יגיע לי", סיפרה. עכשיו אפשר להבין מאיפה הכל התחיל, לא?

Lady Gaga Surprises Three Brave Teens

During Lady Gaga"s Born This Way Foundation event at Harvard University, the chart-topping pop star takes a moment to meet three brave teens who say her message and her music changed their lives. Watch as Gaga surprises Vance, Chris and Ruthanne with an impromptu performance.

בהמשך הראיון נפגשה הגאגא עם שלושה ילדים שסבלו מהתעללות בבית הספר. השלושה הגיעו אל מאחורי הקלעים, שם התכוננה הגאגא, ונפגשו עמה רגע לפני שהיא עלתה לבמה. הזמרת לא התבלבלה ומול שלושת הצעירים החלה לשיר את שירה" Born this way". כאשר נשאלה הגאגא אם יש לה חלומות להתחתן ולהביא ילדים משל עצמה חייכה לרגע ושתקה. בזמן שווינפרי ניסחה מחדש את השאלה באופן שלא ילחיץ את הזמרת, גאגא השיבה בהתרגשות וסיפרה שהיא רוצה הרבה ילדים, "מספיק כדי לבנות קבוצת כדורגל".

Lady Gaga on Marriage and Motherhood

Lady Gaga is one of the most provocative musicians in the world, but she tells Oprah she"d love to have little monsters of her own someday. Is Lady Gaga planning to settle down anytime soon? Find out now.

אמה של הזמרת, סינת'יה , סיפרה שכשבתה החלה להופיע, היא עשתה את זה בפאב שכונתי, "היא עלתה לבמה עם חוטיני מנומר ובשלב מסוים הבעירה ספריי לשיער". האם האדישה המשיכה לספר בשלוות נפש, "חלק מהאנשים עזבו, והרבה נשארו, אבל אז אבא שלה פנה אלי ואמר שלדעתו לילדה יש בורג רופף בראש". צודק.

Lady Gaga"s Mom Discusses Her Daughter"s Provocative Start

Lady Gaga"s mother, Cynthia Germanotta, opens up about her daughter"s provocative start in the music business. How did Gaga"s parents feel about her early work with performance artist Lady Starlight? Watch and see!

בסוף הראיון דיווחה הגאגא כי היא לחלוטין לא מודעת למה שקורה סביבה, היא לא נחשפת לעיתונים וטלוויזיה, ולא מוכנה שההמולה סביב הדמות שלה תסיח את דעתה מהאומנות שלה. אל תצפו לראיון המשך, כי הזמרת נשבעה שלא תתראיין עוד הרבה מאוד זמן.

את וואלה! סלבס זורקים לפחות פעם ביום לפח האשפה, וזה עדיין לא משפיע עליה לרעה. היא דווקא נהנית

מה דעתכם על מה שגאגא אמרה? בואו לרכל איתנו בפייסבוק

Lady Gaga"s Creative Process

Lady Gaga opens up about her unique creative process. Learn why she shuts herself off from the media, television and music news while working on an album. Plus, Gaga tells Oprah that she won"t be giving any interviews for a very long time.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully