וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון חזיז: "אני מורחת חילבה על הפנים"

יוני פרוים

18.3.2012 / 16:35

מפורסמים רבים נהרו בשישי האחרון למסעדת "התרנגול הכחול" בתל אביב, כדי לפרגן להשקת קו המוצרים החדש של מימי לוזון, וחשפו את הרגלי הטיפוח שלהם. וואלה! סלבס מוזנחת

ספק 500

צילום: דייב שחר
עריכה: רן צימט

מפורסמות ארצנו יודעות שכשמי שאחראית לשמור על עור הפנים שלך חלק ורענן משיקה קו מוצרים חדש, אין סיכוי שאת לא מתייצבת. אלא אם כן את רוצה אחר כך להופיע בטלוויזיה עם חצ'קון על המצח.

ביום שישי האחרון הגיעו שלל מפורסמות למסעדת "התרנגול הכחול" שבקניון G במתחם צמרת, בתל אביב, לחגוג עם הקוסמטיקאית של הכוכבים, מימי לוזון, את השקת קו מוצרי הטיפוח החדש שלה, "MORNING SECRETS".

בין מנת גורמה אחת לשנייה, של השף שאול בן אדרת, פטפטו המפורסמות ושיתפו את וואלה! סלבס בסודות הטיפוח והיופי שלהן. "הייתה לי סלידה מאוד גדולה מעניין הקוסמטיקה וטיפולי הפנים", סיפרה מלי לוי, שלא מזמן נבחרה להיות הפרזנטורית של לוזון, "לא הייתי אחת שיש לה את כל הקרמים". גם שרון חזיז חשפה שמעולם לא עשתה טיפול פנים, "אני שמה חילבה כל בוקר", השתעשעה חזיז והוסיפה, "ומורחת את זה עם הג'חנון". קטעים איתה!

לעומתן, פנינה רוזנבלום סיפרה שהיא עושה טיפולי פנים אחת לכמה חודשים ומיקי בוגנים התוודה שהוא טיפוס של קרמים ונוהג למרוח קרם כל בוקר וערב. סחתיין.

וואלה! סלבס מורחת חלבה ונוטלה על הלשון, זה עוזר לה להירגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully