וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלבס תחת אש: טום ואדל למען תושבי הדרום

וואלה! סלבס | צילום: ברק פכטר

18.3.2012 / 12:32

טום ואדל הצטרפו לכוכבי ריאליטי רבים שויתרו על האירועים במרכז הארץ, וירדו בסוף השבוע האחרון לדרום הארץ על מנת לשמח את התושבים המבועתים. וואלה! סלבס במקלטים

חשבתם שפליטי ריאליטי יודעים רק לדלג בין אירועים, לקפץ בין השקות ולפלרטט עם כל צלם פפראצי? לא ממש טעיתם. אך יחד עם זאת, חלק גדול מהם יודעים גם להחזיר קצת אהבה למי שמקפידים להעריץ אותם בכל הכוח.

ענהאל שמואלי, אוסי וכרמית, טום קשתי. ברק פכטר, ברק פכטר
שמח במקלטים. הכוכבים מפתיעים/ברק פכטר, ברק פכטר

לא מעט כוכבי ריאליטי נרתמו בסוף השבוע האחרון ונסעו עד לדרום הארץ, על מנת לשמח מעט את מי שבילה את השבוע האחרון במקלטים. בין הפנים המוכרות שקפצו לאוטובוס הכוכבים, שנתרם על ידי "ספגטים", והסכימו לעזוב את הנוחות שבמרכז הארץ על מנת לשמח אחרים נתפסו גם: דנה רון, שניצלה את ההזדמנות ואספה את הבן הבכור שלה, טום, המשרת באזור, לאפטר בבית, בן זוגה, יריב נתי, שגם הפיק את האירוע, עמיר גולדברג, יוסי סרור שהשלים עם יעל ברון באוטובוס, איתם ישראלי שנאלץ להחביא את וולטר במשרד כי הילדים ממש התרגשו מנוכחותו.

דנה רון, יוסי סרור, עמיר גולדברג. ברק פכטר, ברק פכטר
אל תיגעו לי במיקרופון!/ברק פכטר, ברק פכטר

עוד הגיעו: נופר מור, שהבטיחה לחזור למקום ואפילו אספה טלפונים של אמהות, שי רגב, אוסי וכרמית, ענהאל שמואלי שהשאירה את עקיבה בבית, טום קשתי ואדל בספלוב שחלקו ספסל באוטובוס, ומוטי להב שהגיע ללא עידן פונדק.

למקרה ותהיתם: הילדים הוזמנו למפגש המעריצים הזה דרך עמודי הפייסבוק של הכוכבים, ולמרות חוסר העניין של עיריית אשדוד לשתף פעולה, חדר כושר מקומי הסכים לתרום את החלל המוגן שלו. הכי נשמות.

וואלה! סלבס גם מאמינה בתרומות. היא תורמת את הביציות שלה לכל המרבה במחיר

דנה רון, נופר מור. ברק פכטר, ברק פכטר
הבטיחו לחזור. נופר ודנה/ברק פכטר, ברק פכטר
יוסי סרור, יעל ברון. ברק פכטר, ברק פכטר
יאללה סולחה. יוסי ויעל/ברק פכטר, ברק פכטר
יוסי סרור, איתם ישראלי. ברק פכטר, ברק פכטר
חמודים. יוסי ואיתם/ברק פכטר, ברק פכטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully